Accepterad ♥ 𝙩𝙧𝙖𝙭𝙮 ♥ | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Steifeldt

Vad är ditt discord namn? RazerŔ#9086

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Neo olofsson och är 23 år gammal, när han föddes så dog hans pappa i ett gängkrig, neo valde då att gå med i gäng för att han skulle kunna ta ner dom som döda hans pappa. Hans mamma lever nu som polis och arbetar hårt för att ha det bra där hemma. Han har en brorsa som nyss föddes men nu ligger på sjukhus för han blev ett missfall. Han har det svårt eftersom han blir hatad av alla i staden redanm när han vaknade i staden. Han funderar på att gå ut ur gänget och börja jobba på ett riktigt jobb istället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och social rp. Jag kan bidra med både kriminellt rp och icke kriminellt rp. Jag kommer söka till polis eller något jobb ifall jag blir godkänd och då kommer detta leda till att det blir mer realistisk rp alltså att det inte bara finns kriminella på servern utan att det faktiskt finns några som jobbar och anstränger sig till just det jobbet man har ansökt till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska se det sopm att man själv ska vinna scenariot utan man kan också låta sin "motpartner" vinna ett scenario. Detta gör det även roligare för oss båda som är med i scneariot. Om man bara spelar för att man själv ska vinn a så är det som att man spelar för powergaming 2 dvs spelar för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? inte så svårt att hitta när ni är störst i sverige.

Vidare till muntlig intetvju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka