Nekad ♥ 𝙩𝙧𝙖𝙭𝙮 ♥ | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sten

Vad är ditt discord namn? cokeeeeeee

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2008

Berätta om din karaktär. han heter Neo olofsson. Och har det väldigt svårt hemma därför leder han till ett väldigt kriminellt liv. Han gillar bilar väldigt mycket men är inte intresserad över att jobba om det. Han gillar att jobba med väldigt kriminella saker såsom sälja knark, eller plocka knark och använda det själv, Han är inte så rik men med tanke på att han är kriminell så brukar han råna folk och som sagt sälja droger och genom att sälja droger så kommer han ju få massa pengar utav det. Han har intresse om att sälja droger och vara kriminell, Han har även intresse om att laga bilar eftersom han vet hur man byter delar och så, Han jobbade som polis i 5 år så han har övat att skjuta med pistoler och då vet han hur man gör det och hur man laddar om sitt vapen. Han har varit på skjutnings banor och övat på att sikta på saker, så han är väldigt bra på att sikta och på att hantera vapen. Hans pappa dog när Neo olofsson bara var 3 år gammal vilket leder till att han väldigt svårt hemma, hans mamma är ensam förälder för hon har inte orkat hitta någon ny man

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket skoj och tillfördhet så att gameplay blir roligare och mer inlevelsefullt. Jag kommer respektera andra och sköta mina egna affärer på ett sätt som gynnar gemenskapen. Jag kommer bidra genom att följa communitys regler och ramar för att både mitt egna gameplay ska bli roligare men också de andras.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario kan innebära fördelar på båda sidorna. Man agerar inte efter ett eget intresse utan tar hänsyn till de som också deltar runt om en. Detta gynnar fler och spelet i sig blir roligare och mindre motstridelsefullt. Man förösker sträva efter en win win situation.

Hur hittade du Unive? Störst i sverige och såg er i fivem listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka