♛
♛Abdi♛
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030225352/
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? ♛Fille♛#3628
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Arcan och kommer från en medelklass familj och är en helt normal människa han gillar också att köra och meka med bilar det är ett av hans största intressen. Abdi är oftast alltid glad men han kan bli arg och då kan han råka svära men annars är han en helt vanlig människa.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna ha whitelist för att jag tycker den här servern verkar väldigt bra och jag vill bidra med en bra miljö och rolig rp. Jag vill jobba med något som har med bilar att göra för att det känns som att det behövs. Jag kommer kunna va aktiv väldigt ofta nu också för att jag har hemundervisning men vi har inga uppgifter vi behöver göra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker det verkar som om det är väldigt seriös rp på den här servern och det är väldigt många spelare inne och det tycker jag är väldigt roligt-
Hur hittade du Unive? Jag letade efter en server med många spelare och en seriös rp och då kändes den här perfekt för den uppnår allt jag letar efter.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk på servern ska tycka gott om mig och att jag bidrar med positiv energi på servern och jag gillar att rpa seriöst.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag bara på den här server för den känns väldigt perfekt och bra enligt mig
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? ♛Fille♛#3628
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Arcan och kommer från en medelklass familj och är en helt normal människa han gillar också att köra och meka med bilar det är ett av hans största intressen. Abdi är oftast alltid glad men han kan bli arg och då kan han råka svära men annars är han en helt vanlig människa.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna ha whitelist för att jag tycker den här servern verkar väldigt bra och jag vill bidra med en bra miljö och rolig rp. Jag vill jobba med något som har med bilar att göra för att det känns som att det behövs. Jag kommer kunna va aktiv väldigt ofta nu också för att jag har hemundervisning men vi har inga uppgifter vi behöver göra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker det verkar som om det är väldigt seriös rp på den här servern och det är väldigt många spelare inne och det tycker jag är väldigt roligt-
Hur hittade du Unive? Jag letade efter en server med många spelare och en seriös rp och då kändes den här perfekt för den uppnår allt jag letar efter.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk på servern ska tycka gott om mig och att jag bidrar med positiv energi på servern och jag gillar att rpa seriöst.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag bara på den här server för den känns väldigt perfekt och bra enligt mig