Accepterad ☯ ᙏIᒪTOᑎ ☯ | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

☯ ᙏIᒪTOᑎ ☯

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Milton_1/

Ditt Hex-ID: 1100001444aa3cb

Vad är din discord tagg? Milton#1041

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte riktigt, jag blev bannad över ett halv år sen

Hur lång tid var din ban? Ingen tidsgräns, blev bannad från discorden så jag fick inte veta någon tid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Benim skrev n ordet på mitt konto (läs frågan "Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad." för mer info )

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så här att det här hände ganska längesedan. Eran gamla Mod (Benim) tog min skoldator ungefär kl 14:00 och skrev n ordet i discord chatten, notera att detta var när han blev blacklistad och skulle göra en egen server. Han gjorde så för att han inte ville att jag skulle spela på multistaden när han hade gjort en egen server, han ville alltså att jag skulle börja spela på hans egna server. I nuläget så har han flyttat från min skola och vi har ingen kontakt med varandra mer, detta kommer aldrig hända mer eftersom att jag har mycket koll på min dator nu och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, Jag vill verkligen bli unbannad eftersom att Multistaden/Unive har varit min favorit server och har sett hur sjukt bra rp och bra staffs det är på den! Mvh Milton

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban, jag förstod exakt varför mitt konto blev bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag var tillräcklig snabb så kunde jag stänga av datorn så Mod (Benim) inte kunde skriva meddelandet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte ge ut min dator till vem som helst

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka