Nekad ★★ Abbe ★★ | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

★★ Abbe ★★

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe ekman

Vad heter du på discord? ★★ Abbe ★★#2682

Ange ditt födelsedatum 9 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar när det är skola så 14:30 till 22:00 och när det inte är skola så 14:00 till 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började på unive för ett år sedan men har tagit pauser.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) va bannad i 12 gånger men några va missförstånd och så. men kunde inte ta bild.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är som en staff fast han håller bara på och hjälper folk nära han typ.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är en rätt bra sv för att jag vet rätt mycket igenom servervakt arbetet och har kört rätt mycket på unive nu.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Att man tar rätt bra beslut och vet vad man gör och en som är här för att hjälpa unive.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att om man typ dör så revvar man sig och typ att man bara bannar nån helt utan anledning.

Ej utvecklad. Felaktiga svar, ej något vi letar efter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka