Accepterad •Astooon• | Ban Överklagan [Manizzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231652710/home

Ditt Hex-ID: 11000014bc7d366

Vad är din discord tagg? Astooon

Vem var det som bannade dig? Manizzzzz

Bild på banmeddelande: ww.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och mina kompisar åker i varsin drift bil, jag pker ner för en backe åker in i en stolpe står still ett tag sen Kör vidare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o mina polare chillade o påkte runt i driftbilar vi alla åker ner för backen vid tequila och i slutet av backen åker jag in i en stolpe, jag stannar sedan åker vidare till securitas där jag blir indragen i staffsamtal.han sägher tilkl mig att det är PG o sen slutar han prata, efter det så frågar jag hur länge jag ska bli bannad då svarar han jag vet inte botten får bestämma det,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. åde och, jag skulle ha tänkt på skador, i staffsens klipp så lrockar jag in i stolpen stannar o sen kör. på min skärm var jag inte lika nära stolpenm emn den ramlade, tänkte inte något värst på det, tycket jag iaf skulle ha fått mild PG o inte bannad för PG för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för länge aedan har pausat lite innan detta :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka mer på min körning

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka