Accepterad وسادة الليل | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillpillow

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad heter du på discord? lilpillow #9201

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. vaknar går till skolan kommer hem sätter mig vid datorn går in på unive. spelar till från 15:00-22:00
vet inte riktigt vad man ska skriva men på unive brukar jag vara med vänner ig och vara social spelar för tilfället krim på unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart en månad. men har spelat på unive förut. och har spelat fivem i två år. så jag har erfarenheter

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) tror jag har blvit kickad av lall men har lärt mig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att banna/kicka när dom ser att nån som bryter regler. och hjälpa i help. vet inte om sv kan se de men ta han om dom som bryter mot regler. och hjälpa till på servern så det blir så bra och rolig rp som möjligt. vi säger att jag står på torget och jag blir rdmad då skulle jag försöka få id på personen så snabbt så möjligt och svbanna han så när han är bannad skulle jag nog rpa utt det eller revva om ingen är närra eller ser mig för att det inte ska bli dålig rp

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag har mycket erfaren heter av staff/sv saker .har varit delägare på en server förut. och jag känner att jag har vad det krävs för att vara en servervakt. vet dom flesta sv kommands
/svban (id andledning)
/kick (id andledning)
/svchat (meddela andra servervakter )
/dv (ta bort en bil)
/toggleid (se folks id)
/revive (revive någon som är död eller skadad som har blvit rdmad eller vdmad eller dödt av någon bugg )
de är dom flesta sv kommands
toggleid ska man inte ha på ofta bara om man inte är i nåt scenario man ska kanske ha på det om man står vid piren eller båt annat ställe
kick ska man andvända om någon lallar inte så mycket annars ska du banna för lall powergaming ska man banna för bro lite på vad som hände

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man revvar sig själv/vänner när man inte sak göra kanske i nåt scenario eller om man bara vill ha mer hp eller mat en annan abuse skulle kanske vara att man bannar folk för att man vill för att vinna scenarion kanske inte händer så mycket men är en sak som är abuse. Så kortfattat är att man abusar sina perms för sin/sina vänners fördel.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka