Nekad حركة المقاومة الا | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
107
Reaction score
2
Ditt discord namn: mohammedde1f

Ditt Hex-ID: steam:11000015af00257

Vad för typ av beslut gäller det? 13 dagars ban och indragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? bubbelgum

Varför tror du själv att beslutet togs? varför jag tror att bubbelgum valde att banna mig vart ju då för att jag och min vän var sjukvårdare och vi skrek i radion och inte kunde bete oss i radion det är varför jag tror att bubbelgum valde att banna mig.

Hur är beslutet felaktigt? allt började med att jag cyklade vid stora banken och såg en sjukvårdare där så jag valde att cykla fram till och när jag kom fram till han så var det en nära vän till mig så jag hoppade in i bilen och vi körde till en panik alarm när vi då kom fram till platsen så hittade vi en kollega och vi valde då att ta han då han va medvetslös när vi då bärde upp han och la han i bilen så snackade någon i radion och min vän började skrika i radion och lalla med han medans han körde och vi va påväg till sandy sjukhuset innan vi kom till motorvägen så hittade vi en annan person medvetslös på market så jag hoppade ut och tog han sedan så körde vi till motorvägen och medans vi åkte till motorvägen så började en annan vän till oss snacka i radion och vi lallade med han med sedan så hoppade bubbelgum in i radion och hörde oss lalla med dom i radion medans vi körde så freezade han oss och sen blev vi p bannade för rasism så vi hoppade support och kollade med staffs varför vi blev perma bannade för rasism då vi inte sa något rasistiskt sen då ändrade han bannen till 13 dagars ban och där har vi exakt vad som hände innan jag precis blev bannad.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kolla ban bevis

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka