Accepterad Λnton | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sniffax

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199007248338/

Ditt Hex-ID: 11000013e67afd2

Vad är din discord tagg? Anton_1330 #0058

Vem var det som bannade dig? Jag vet faktiskt inte då jag blev bannad på discord och har inte fått någon information

Hur lång tid var din ban? Jag vet faktiskt inte hur länge jag är bannad, har varit bannad i över 70 dagar och jag har inte fått någon information

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att inbjudan inte existerar eller inte kan accepteras

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag bete mig dumt och skrev "I like pussy" på ryska. och det är någon jag ångrar otroligt mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var sent på kvällen och jag hade spelat på Multistaden (Unive) och sen får jag för mig att skriva en sak på ryska på discord (I like pussy) och jag kan inte förklara varför jag gjorde så eller hur jag fick den dumma iden över huvud taget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban för jag gick över gränsen och skrev en sak man inte ska skriva (I like pussy) jag förstår inte än idag varför jag fick den iden och varför jag gjorde det men man kan inte spola tillbaka i tiden och alla människor gör fel någon gång.

Jag förstår fortfarande inte varför jag fick en perm ban. Har varit bannad i över 2 månader ungefär. Det var ju inte en jätte stor grej egentligen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad för RDM, suntförnuft och något mer som jag inte minns. Allt jag har varit bannad för har jag ångrat och inte förstått varför jag gjorde som jag gjorde men alla gör fel någon gång. Jag vill verkligen att ni ska förstå att jag menar det jag skriver och jag ångrar det jätte mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för det första skulle jag bara stängt av datorn efter jag hade spelat färdigt för då kanske jag inte skulle fått för mig att skriva på discord. Eller så skulle jag stått emot mina tankar från att vilja skriva det på discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen.
blir jag unbannad kommer jag göra saker efter reglerna och inte skriva/göra massa dumma saker det förstör bara för andra spelare och staffs. Det är bara respekt löst att hålla på att förstöra det vinner ingen på. Så jag hoppas att ni tar min överklagan seriöst och att jag menar allvar med att jag ångrar mig otroligt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka