Accepterad Λnton | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sniffax

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199007248338/

Ditt Hex-ID: 11000013e67afd2

Vad är din discord tagg? Anton_1330 #0058

Vem var det som bannade dig? Morkil_

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för att jag plockade blommor fast jag inte var whitelist.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis var och plocka blommor sen efter en stund blir jag utloggad från server och så står det att jag blivit bannad för sunförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban för min kompis blev också bannad och så satt han sig i Support för vi fick ingen andledning. Men senare sa min kompis när han hade varit i support och då fanns det en ny regel som vi inte visste som var att så icke whitelist fick man inte ägna sig åt kriminella saker som vi gjorde när vi plocka blommor.

Jag visste inte att det var nya regler för jag är bannad på dc och min kompis hade heller inte fått reda på dom nya reglerna för han är inte bannad. Men jag undrar ifall man kan får en andra chans eller en förkortad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för RDM, suntförnuft och något mer som jag inte kommer ihåg och så är jag bannad på discord för jag skrev en dålig sak. Men allt har jag fått ågra otroligt mycket speciellt min ban på discord som jag fortfarande inte är unbannad på. Jag förstår om ni vill få bort lallare eller vad ni vill kalla det. Men det var en mening jag skrev på discord som gör att ni bannar mig men jag får inte reda på något tex hur länge är bannen eller vem som banna mig. Alla mina gamla bans har gått ut förutom den på discord och jag undrar bara hur länge jag ska vara bannad för jag skrev "I like pussy" på ryska.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle gjort allt annorlunda. Jag skulle inte skrivit saken på ryska och jag skulle inte brytit mot reglerna. Alltås hållt mig till reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Jag glömde skriva att jag har varit bannad på discord i över 70 dagar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka