Accepterad ɢᴀᴛɪᴛᴏ#0163 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Artie

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? 𝐆𝐬𝐭𝐲𝐥𝐞#0163

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Ludde Karlsson växte upp i en stad som inte var så stor men hans känsla för livet var fram gångs full han var bra i skolan och fick höga betyg men det varade inte så länge. Han gillar korv med ett glas saft men det spelar ingen roll för Ludde blev halft kriminel hans pappa blev sur och det gick åt helvete. Men det var inte så stor roll i hans liv det som hände med skolan gick sämre nåra gånger i Luddes liv så var han inte lycklig. Luddes liv har varit bra alltid pengar och pengar men det gör han inte lyckilg för han tänker altid på att alla har inte pengar och kan bli fel i hans huve det har blivit trauman när han ramla ner för en trap. Men han ska flytta till staden stockholm . Men han tänker att stockholm är bättre för han själv om man jämför med han lilla stad så va staden stockholm mycket bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp och Social rp och kommer spela för båda parterna i scenariorn och inte bara spela för min egen vinst. Jag gillar Posetiv rp och Försöker fixa mindre negativ rp i mitt rollspel men ibland får man göra fel men det tillåts inte för rpn ska va bra för alla sidor.
Om man rpar kriminel ska man tänka på suntförnuft alltid men om man rpa lagligt så blir det mindre konsekvens i rpn man ska alldrig bli ledsen eller negativ mot sig själv det är ett spel som alla får ta vara på. Men man kan fortfarande inte ta det mot sig själv för det blir i detta fall ooc noll tolerans mot ooc

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att man själv ska vinna man ska tänka på att det ska va kul för båda hållen i ett scenario. Det är en rpa server som båda hållen ska ha roligt i för dem har kommit till unive för att ha det kul och det känns ganska taskigt om nån har köpt nått på servern och sen lämnar för rpn. Det finns många jobb/yrken på unive ett är Polis dem får man ha respekt för det finns Kriminel Man ska ha respekt för dem också för dem. Mekaniker är bra på servern för att hjälpa till med alla trasiga bilar.

Hur hittade du Unive? Genom Boogy, Davvaking och Fiskarenbarbro, Har sett många videor på youtube/twitch och det ser roligt ut och jag gillar hur dem rör sig fram i rpn.

Tillbaka