Nekad ɢᴀᴛɪᴛᴏ#0163 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Artie

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198863557313/

Ditt Hex-ID: 110000135d722c1

Vad är din discord tagg? Gstyle#0163

Vem var det som bannade dig? Bullfan#1141

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel men att dem permanent banna mig dem kunde sagt till mig eller get mig en annan ban men inte perma för det är onödigt när

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra över nån för jag spilde pepsi över mitt tangentbord och burken kom på mina knapar och råkade köra över nån det vara vad jag såg och är 100% på att det var därför jag blev bannad har inget klipp men det tror inte jag behövs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde såklart fel men jag försökte förklara med det gick inte för ingen staff drog in mig och det har varit svårt att få kontakt med en staff men nu överklagar jag detta fall och hoppas med allt att jag blir bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lall och det ska absolut inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte sitta i en bil och köra åter igen ber så hemsk mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag är 100% säker

Utveckla varför du gjorde fel och vad du har lärt dig av din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka