Nekad ƘȒĨĬƁĿĔ | Whitelist ansökning [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ƘȒĨĬƁĿĔ

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: ƘȒĨĬƁĿĔ

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198192300794/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Pulse#8434

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Emil Jansson och är 30år gammal. Han föddes uppe i sandy men nu bor han i hotellet. Hans mamma dog när han var 3 och hans pappa dog när han var 11. Emil behövde gå hela vägen till hotell och då hittade han en 500lapp som han kunde köpa ett hotellrum med. Idag är han väldigt intresserad av bilar och gillar att laga billar, han är fri från all kriminalitet och det mesta som är dåligt. Nu vill Emil bidra med massa bra saker, tex att bli polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag gillar att bidra med bra saker, tex att rpa bra och hjälpa folk m.m. Jag skulle vilja kunna få tag på jobb lättare, tex att jobb som polis för att få mer trygghet i samhället. Allt kommer också bli roligare och jag är heller inte kriminell, jag spelar in allt jag gör, därför ska just jag bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad för att jobba på rpn och kunna få tag på jobb lättare, jag kommer alltid vara trevlig mot folk och jag kommer även vara trevlig och hålla god ton. jag spelar in allt jag gör för att banna folk som lallar och inte rpar bra, jag kommer också alltid hjälpa folk som behöver hjälp. Få bättre jobb och ha det allmänt gött och ha det RIKTIGT KUL i staden.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 330h

Hur hittade du Multistaden? Jag ville spela på en rp server och då fastade jag för denna, Jag tyckte att den var bäst sedan tipsade min kompis om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad för några olika saker som jag ångrar väldigt väldigt mycket och nu har jag inte blivit bannad på länge eftersom jag kan rpa mycket bättre än vad jag kunde dem första veckorna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server, tycker att denna är bäst:):):):):)

Nekad. Du är avstängd från servern så denna blir nekad!
Låser och flyttar till Whitelist ansökningar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka