Nekad ÷Ghost÷ | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

÷Ghost÷

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198324285968

Ditt Hex-ID: 110000115b28210

Vad är din discord tagg? ⁊Rick⁊#0001

Vem var det som bannade dig? Aquen

Hur lång tid var din ban? Perma banad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Grov combatlogging ~Aquen Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom valde att banna mig för att från deras pov så combatlogga jag mitt i ett scenario fast från mitt pov så krascha mitt spel. så jag kan fatta varför dom banna mig men det var en felaktig ban då mitt spel krascha mitt i ett scenario och jag försökte överklaga den men ingen svara så jag gav upp ett litet tag på att göra en ban överklagan sen blev jag bannad från discorden av ingen anledning som jag vet åtminstone

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett sinario som var en bilkrock och då körde jag iväg men jag spelade på mina skador och hade ont det var inte en jätte jätte stor bilkrock men polisen var efter mig då krachade mitt spel för jag har den rechade ''HOME'' menyn och den gör så mitt spel krashar ibland,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker att det var en felaktig ban men det kan ju vara anorlunda för staffsen att staffsen sen då specar och ser att jag bara försvinner från bilen då kan man ju tro då att man compatlogade för att inte tappa saker samt åka in i fängelse

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var helt ny på fiveM (Mars-2020) tog en polisbil och körde runt då blev jag P-Banad.
Då lärde jag mig att jag inte ska göra om det och inte göra det på andra serverar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svårt att göra nåt annorlunda om mitt spel krasha sen att jag är P-Banad på Discorden Unive
Vet inte varför det hände för länge sen innan jag blev banad nu och förra gången jag gjorde inte ett piss jag skulle joina Dcn igen för jag hade tänkt att spela på¨unive igen men då var jag banad på Dcn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att inte köra polisbil utan att ha tillåtelse sen att ta bort mitt reshade graphic mod

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka