Accepterad örsk rapson | Medlem ansökning [ sebbe91 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? _orsk

Vad är ditt födelsedatum?
12 Juni 2008

Berätta om din karaktär. han heter Ali alibaba och är intresserad av bilar och sin storebrorsa ahmed som är kriminell och jobbar med drogerförsäljning.
han har en flickvän som heter Amanda som också bor i denna fina stad.
Ali alibaba har även tänkt bli kriminell och tjäna lika mycket pengar som sin brorsa.
han äger en mustang just nu och försöker tjäna upp sig till att kunna köpa en Audi RS6 Sedan som kostar 480k i bilfirman.
han ska även köpa ett hus uppe i winewood där han och hans familj ska bo.
hans favorit maträtt är pasta med bologones och han ska nu som sagt bli kriminell.
Amanda har inte så mycket pengar och det är därför hon kommeer att bo med Ali alibaba, ala ligger just nu minus i pengar och är skylldig ett gäng i staden 100 tusen kronor, han ska göra meth och weed för att tjäna ihop pengarna.
Ali Alibaba är 26 år och hans syster är 19, han farfar är 72 år och hans morfar är 50 år.
innan denna staden bodde dom i åkersberga men besstämde sig dör att fllytta pga att dom ej var så gillade i staden.
nu siktar dom på en ny start med nya vänner och ett härligt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och mycket bra rp bara. jag kommer skapa roliga snecariopn och skaffa många nya vänner och tjäna mycket pengar genom hårt arbete i guldgruvor och vaskingar. jag kommer gå med i ett bra gäng och rpa mig upp tills namnet är kändt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för båda parters kul i ett scenario. alla ska ha roligt t.ex i ett bankrån ska vi ej ta en bil som är mycket bättre en polisens bilar, då blir de tråkigt om vi tar en för bra ist för att do mska ha en chans

Hur hittade du Unive? genom en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka