Accepterad örsk rapson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? _orsk

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Till bilden ovan, kan ej ta bild då jae på luren men jag blev bannad för fear rp och ingen social utgångpunkt typ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag åkte bil med min vän men från ingenstans kom gambino family och körde in i oss flertals gångeer och till slut går bilen sönder när jag åker in i en osynlig prop och då hoppar de ut o riktar men jag gör det dumma valet att skjuta dom pga att de inte heller hade en as bra rp nivå i detta scenario där de pittade och rpade på osynliga props. det jag gjorde var fel och ska inte hända igen. jag har aldrig blivit bannad för fear rp innan och jag var så sur i o med att de pittade så ag tänkte ej på reglerna där men det kommer inte att hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig detta var mitt fel och ska inye hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har flertals tidigare bans men de flesta är från 2021-2022 och så är en del omplacerade men jag har lärt mig ut av alla bans jag fått och har ej gjort om misstaget igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle ha hållt händerna öppna och bara hoppat support på dom för att de pittade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har insett mina misstag och är beredd att rpa på en högre nivå där jag ej ska lalla/inte eänka på regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka