Nekad örsk rapson | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? Örsk#4491

Vem var det som bannade dig? adaam

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tycker jag ej borde fått ban egentligen då jag bara sa det jag trodde var sant vilket visade sig inte vara sant. jag skrev i rep kanalen att @Adaam egentligen ska vara blackad för andledningen (alt konto på unive) men det visade sig att han bara ändrat namn på discord. varför vet jag ej men så var det iaf. och det var tydligen "Grova förtal mot Staff- sprider falska rykten" jag känner att @Adaam har ett agg mot mig för att jag ej inviteade honom till en discord som han ej fick vara med i för att ingen verkade vela ha han där för att han har en tendens att vara dryg/jobbig och hetsig vilket ingen gillade med honom. det är andledningen till varför jag är bannad. men till nästa gång om jag nu får en ny chans ska jag kolla med honom eller staffen jag reppar vad som är sant eller falskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit tillkallad till support där jag hade presterat dåligt i ett scenario och utfört dålig rp som ej accepteras på servern. det var ej ett medvetet fel jag gjorde i scenario utan det var tydligen fear rp att börja skjuta om dom rikta på m,ig när ja hade vapnet uppe och mina grabbar var runt om dom redo att skjuta. enligt mig förtjänar jag ej denna ban, tycker jag ska få unban då det är lita att ta ni med "sprider rykten"...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han såg det helt från ett annat håll än mig och förstod ej hur jag kände kring allt detta så det blev en misskommunikation.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för skjuter mot gänghus och bannen omplacerades 3 gånger vilket ledde till att min ban nivå blev gul. den omplacerades för att vi skulle göra om bannen då mina tidigare skulle resettats. jag lärde mig utav den bannen då jag ej skjutit mot gänghus nån gånmg efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle som sagt kollat upp om det var sant eller falskt med @Adaam

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. ska kolla upp med staffs innan jag reppar någon

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
: image.png

vill ej att @Adaam. svarar på denna då jag anser att han är korrupt. vill att högre uppsatta ska kolla på den

Det sjukaste är att du inte ens är säker på din slutsats utan tar ett förhastat beslut och anklagar honom i rep kanalen om ganska grova saker. Du ville ha en högre staff som skulle svara på detta då han är "korrupt" men du ska få veta en sak. Det är inte Adaam som är korrupt utan du som skämt ut dig totalt. Du kommer inte komma tillbaka till unive då dethär bara sprider dålig stämning och inte är något att ha.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka