Accepterad örsk rapson | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: örsk#4491

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? Örsk#4491

Vem var det som bannade dig? k1nGOVVE

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag var i en skottlossning mot ett gäng, jag hoppade ut med en glock och skjöt ner 1 person sne när jag drog la dom ett dussin skott mot min bil och då poppades mitt däck när jag var påväg mot gänghuset (20 meter till gänghuset) på vägen tillbaka när jag märkt att däcket har gått sönder så gör jag inget åt det då jag ej visste att det var ett reglelbrott att köra så men om jag hade vetat att det var ett regelbrott så hade jag defenetivt stannat bilen och börjat springa men jag inser att jag gjort fel nu när Ovve har förklarat för mig och kommer ej göra om det. nu har jag även väntat ut en tredjedel av bannen och känner att jag har tagit lärdom av det jag gjort och kommer ej att göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag var i en aktiv skottlossning mot lucianto och behövde byta bil och det var sån kort strecka hem så jag åkte tillbaka men decket poppades på vägen och det var powergaming att köra 20 meter med fäljarna men på klippet så såg man bara när jag körde den korta biten han kanske inte visste att det var så kort men det var ändå fel av mig och det kommer ej att ske igen! denna gång så kommer jag att rpa annorlunda och mer utförligt och tänka på småfel som detta vilket jag insåg var ett misstag i min rp men jag kommer att tänka på det framöver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var ej felaktig det var mitt fel och jag skulle ha läst på mer om vad man fick och ej fick göra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ett par tidigare banns som jag tagit lärdom av men de flesta är väldigt gamla och jag har tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle läst på reglerna coh läst mer om powergaming, jag gjorde det nu det står ej specifikt om detta men jag ska försöka rpa mer utförligt till nästa gång och ej köra med trasigt däck

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka