Accepterad örsk rapson | Ban Överklagan [Mohsha80]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? orsk_

Vem var det som bannade dig? mohska80 och abdison beslöt bannen gemensamt.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag är med i ett gäng med lite extra trubbel just nu där vi blir stormade väldigt ofta, dom stormade 4 gnr på en dag så på slutet efter jag dött efter alla deras stormningar hela tiden som blev jag sur så på sista stormningfen så skulle jag precis åka ut ut vår port för att göra lite univeados men då så från ingenstans hör jag skott i vårt hus och så springer en person ut med vapen och av ren ilska så prona jag i bilen för att ej bli hittad men han id peakar och kollar vart jag är och sedan skjuter. det var fel utav mig att försöka gömma mig genom att emote abusea, det ska inte hända igen och jag vill gärna fortsätta rpa nu så ber er en chans till att

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag chillade i huset och pratade med folk i vårt gäng men sen så ser vi bilar cirkulera runt vårt hus och jag vill ju inte vara med fler skottlossningar så jkag tänkte att jag skulle bara dra där ifrån och inte ha mer med det att göra men då så när jag drar så inkommer nästa stormning och då så gör ja gde osmarta valet och emote abusear.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. defenetivt inte felaktig det var mitt fel och skulle inte ha emote abuseat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många tidigare bans jag tagit lärdom av men blir sellan bannad nu, har 4 dessa 3 senaste månaderna men 2 ut av dom är omplacerade av analytiken då han missstava till längre ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle bara ha blivit dödad och inte emote abuseat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka