Nekad örsk rapson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? __orsk

Vem var det som bannade dig? han som satt bannen var Savage men det är 320s beslut skrev han

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_2024-07-31_174753 (1) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var för problematisk för servern och följde ej philip 320s standards och jag ber om ursäkt och jag vill förbättra mig. det började med att jag kom tillbaka till unive efter en bann på 30 dagar och jag gick med i montana och så skjöt dom väldigt mycket och jag var bara med och skjöt med dom när jag skjöt och fick ban men inte dom. men jag ber iallafall om ursäkt för att jag skjöt så mycket och lovar att inte göra det igen om jag får unban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ett scenario där en snubbe rikta på min vän och jag skjöt han så fort han skulle råna han nere vid plocket och jag fick då ban av savage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var ej felaktig. om ni tyckte jag skjöt för mycket så gjorde jag väll det men jag ska bättra mig, det har ju gått 4 månader nu ändå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. spelat sedan 2021 så det är många men jag har tagit lärdom av dom alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle skjutit mindre och uppfört mig bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Och vad hade vi tjänat på att låta dig komma tillbaka? Nämn åtminstone 3 grejer du hade bidragit med till servern.

Och vad hade vi tjänat på att låta dig komma tillbaka? Nämn åtminstone 3 grejer du hade bidragit med till servern. 1. jag har varit loyal till servern i 3 år utan att sluta spela / försöka bli unbannad, 2. jag ska från och med nu inte göra några fel och har haft mycket tid till att tänka över vad jag gjort fel och vad osm ej ska upprepas. 3. jag ska bidra med en bra rp från och med nu och ej göra några misstag eller regelbrytningar.

Jag lovar att bete mig och ej vara problematisk för servern mer.

Och vad hade vi tjänat på att låta dig komma tillbaka? Nämn åtminstone 3 grejer du hade bidragit med till servern.
Hade bidragit med från och med nu bra rp, aktivitet på servern och sprida glädje i unives discord servrar och i fivem servern

Lovar att bete mig och läsa igenom reglerna noggrant

Jag är villig att ge dig en till chans men eftersom att beslutet verkar ligga hos philip så låter jag honom ta beslutet kring din ban.

@philip320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka