Accepterad örsk rapson | Ban Överklagan [Guden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: örsk#4491

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? Örsk#4491

Vem var det som bannade dig? Guden

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var en skottlossning i skroten (mitt gänghus) där det var 2 lallare vi kidnappat som fearrpade och sprang medans gänget riktade på dom och dom blev skjutna och så skrev han i ooc "örsk hahhaha" och jag var så dum att jag pratade in game och sa "onej inte challe" vilket va dumt och vet att det var fel och jag inser nu hur dålig rp det var och meta. att jag tog infromation ifrån ooc chatten var dumt av mig men från första början var det dumt av han att ens skriva örsk i ooc men jag gjorde fel och jag vet det och jag har lärt mig att nu i fortsättningen ska jag inte rpa på ooc chatten och verkligen inte lalla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag går ingame och åker till gänghuset sen ser jag 2 personer när jag springer upp som är kidnappade av vårt gäng och har vapen mot huvudet men endå så fear rpar dom och lallar. så det var så allting hände och jag är medveten om att det jag gjorde var fel och jag ska se till att det aldrig sker igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var ej felaktigt det ligger på mig det jag gjorde och jag ska inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. anledningen till att jag vart bannad var för powergaming,lall, allmänt kass rp. man kan säga att jag körde GTA inne på servern och jag ångrar mig rejält. min vän körde in i mig först sen så powergameade jag och körde in i han 2 gånger och rpade inte på skador alls. kl var 12 på natten om jag minns rätt och jag var trött och gjorde dumma grejer, jag ångrar mig väldigt mycket och vet att jag kan rpa mycket vättre en så och jag vill bevisa det för er då jag vanligtvis brukar framföra en bra rp nivå och inte lalla eller powergamea. att jag var trött är ingen ursäkt och jag förstår bannen till 100% och kommer aldrig göra det igen.

jag hade lagt en kille på sjukhus, när jag går ut ut sjukhuset så blir jag attackerad av en person nere vid torget under sjukhuset och börjar slå mig utan anledning och då efter jag blivit misshandlad så ställer jag mig upp tänker ta min bil och dra där ifrån så slår han mig igen och då slog jag tillbaka och fick en ban av vovis_ men jag förstår om det såg dåligt ut från hans vinkel då han bara såg när jag slog han efter han slagit mig.

det är 2 av mina banns men har blivit unbannad på båda.
sen har jag många fler men just denna gång så blev det fel bland mina banns då han råka lägga 2 men gjorde om så det ska egentligen stå 3 banns denna månad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte lallat eller metagameat på ooc chatten det var dumt av mig och ska inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! det ska inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka