Nekad örsk rapson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: örsk#4491

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? Örsk#4491

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
jag och mina vänner satt i ett samtal och min vän satt och kollade på montage videos på youtube där folk hade lagt upp skjutmontage och då fick jag det dumma iden om att lägga upp ett montage själv då jag hade ett par klipps på skottlossningar mot gäng vi hade gängkrig med, det var ingen meta eller något slags regelbrott i montaget, ända modpacken i mitt montage var ett sky pack och realistic blood, jag fick en killa göra montaget åt mig då han kunde redigera och jag la upp det på min kanal utan att jag visste att det var återgärdstagbart då jag bara marknadsförde servern genom att visa den skottglada sidan av unive utan några som hälst regelbrott. jag visste ej att man kunde bli bannad och jag ångrar det rejält och vill ha unban och vill verkligen be om ursäkt för mitt misstag till dig philip. förlåt för att jag la upp videon på youtube.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt så satt jag i en grupp med mina vänner i ett samtal då jag hade fått indragen kriminellroll och så kollade vi på Youtube på folk som lagt upp videos på när de skjuter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde helt o klart fel i detta läget och skulle ha kollat in reglerna innan jag gjorde ett förhastat beslut.d

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för många olika saker men mer en 90% av bannsen är över 1,5 år gammla då jag tog en paus. mina nya banns kommer mestadels från 1 ban där systemet fuckades och min ban var tvungen att läggas om typ 9gnr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle kollat in på reglerna och ej varit så godtrogen och lyssnat på mina vänner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? defenetivt, ska ej nånsin lägga upp ett mkontage på youtube igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka