Accepterad örjanlaxen | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

örjanlaxen

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Flyingleonaidas

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Olof Jörgensson och är 23 år född 2001-02-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, bestämd och Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olof han växte upp i en medelklass familj i en normal stor lägenhet i mitten av stan där han har tillbringat hela sitt liv med sina två bröder och sin mamma och pappa. Han har även haft ett bra merit i skolan med mycket kompisar. Han har även haft en bra uppväxt på fritid när han spelat golf och meckat med bilar. Olofs intressen är att spela golf med sina vänner och mecka med sina bilar och mopeder i sitt garage hos sina föräldrar och även hitta på saker med sina kompisar. Olof har haft en ganska lätt uppväxt så han är oftast positiv och glad han är hjälpsam då han hjälper sin farmor 1 gång i veckan att handla mat och även nyfiken eftersom han vill bli polis och testa på det yrket. Hans framtidsplaner är att förhoppningsvis bli Polis och hjälpa till att ha åring i staden men även hjälpa människor som behöver min hjälp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan även bidra med mycket roliga och kreativa scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att andra än jag kan vinna inom ett scenario så att inte jag vinner i ett scenario varenda gång utan en annan också kan vinna som till exempel jag rånar någon och den bara ger dem sina saker och går där ifrån.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag rdm en på sjukan och efter detta har jag aldrig mer vdmat då jag vet konsekvenserna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och det är Random Deathmatch och det är om jag skadar eller dödar någon utan en anledning bakom det. Sen har vi VDM och det är när man använder ett fordon som till exempel en bil som ett vapen för att skada eller döda någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka