Accepterad örjan_ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198423198431

Ditt Hex-ID: 11000011b97cadf (Hex)

Vad är din discord tagg? Ö𝔯𝔧𝔞𝔫#8508

Vem var det som bannade dig? Frankish

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: posters-ledsen-smiley-uttryckssymbol.jpg.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (bilden ovan jag kan ej ta screen det är något fel jag ber om ursäkt för det.., det är nått när jag ska hitta den och ladda upp den.)för jag abusade när jag var på kocs båten och det förstår jag 110% att frankish gjorde det hade jag också, Ber om ursäkt det ska inte hända igen lovar!, och jag är ensam hemma och det är helg så snälla..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag å min polare var på coks båten, sen efter typ 2-3 gånger så råkar jag tycka dage down och då så kan jag typ gå runt ??? sen så gjorde jag det igen och jag ber så hämskt mycket igen, asså verkligen!, och sen gjorde jag det för det gick fort och jag har varit på den båten en gång tidigare men då visste jag ej om det dära.. och nu när jag råkade tycka där så förståra jag nu i efterhand att det var abuse, och jag ber så mycket om ursäkt!!! =( och sen gjorde jag det fler gånger, jag är en mogen grabb! och kommer inte göra om det här jag lovar er! detta kommer ej att ske igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% jag som gjorde fel. men jag är hemma själv i helgen och vill verkligen spela och ber så mycket om ursäkt för min dålig handlign som jag gjorde där. det kommer aldrig ske igen det lovar jag!!!!! aldrig! jag ber så sjuk mycket om förlåtelse jag tänkte inte när jag var där jag bara gjorde sorry... jag ber om ursäkt så mycket!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag och min kompis laddade ner GTA från samma epic så när han får ban så får jag ban, så jag har typ10st, från han och jag vet hur man rpar, och jag ber så mycket om ursäkt efter min dåliga handling idag!, och jag har aldrig tidigare fått en ban för abuse, och det kommer aldrig ske igen!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att när jag råka trycka där att inte göra om det sorry asså, jag ber om ursäkt....

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte abusa, tex låta det ta sin tid och sånt. liksom ta det lugnt å chill så det går bra=)
och jag ber så mycket om ursäkt verkligen asså!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka