Accepterad örjan_ | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Nordensson

Vad heter du på discord? Örjan#8508

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2000

Beskriv din dagliga aktivitet.
Mån 15-22:00
Tis 15-22:00
Ons 15-22:00
Tors 15-22:00
Fre 15-00:00
Lör 12-00:00
Sön 11-00:00
(Men dock om jag är å tränar eller är med polare så blir det lite mindre.)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem i Unive den 01-21-2023 så nästan 1-1/2 månad=) ,och jag är en väldigt mogen och aktiv spelare som tar det seriöst! Och jag har varit medlem på andra servrar sen tidigare!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Sorry asså vet ej hur jag får tag på bild på det här =/ men kanske 3-4st från när jag var ny i början av spelat å viste kanske inte alla regler eller tog det till 110% seriöst.. men nu är allt som att det hade varit IRL

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att, Se till att hålla servern seriös genom att lära andra som lallar runt. Att det inte är okej vilket man kan göra genom att ge dem en kick och därmed varna dem att inte fortsätta med vad de gör. Man ska fortfarande rpa och spela som vanligt, men som en servervakt ska man bara hålla mer koll på hur andra spelar och rpar och se till att ingen "lallar" Och där med gör man även Staffsens arbete lättare!, Och hela poängen med att vara SV är inte att vara så sträng, mer att lära folk å bygga upp deras RP till topp!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker jag är bra som servervakt då jag har bra koll på reglerna som ni har även vilka kommandon man kan använda sig av, Om du ser någon göra fel kan du ju börja med en /m till personen o förklara vad personen har gjort fel om den inte förstår efter att du har sagt till kan du antingen kicka eller banna personen beroende på vad hen har gjort men helger kicka den personen så dom kanske fattar sen om du fortsätter så /SV ban /id. . Jag har även varit servervakt på en annan server sen tidigare så jag har bra koll på reglerna (för dom är inprinsip samma) Och jag är väldigt aktiv inne på servern. Jag tycker även om att hjälpa folk då jag var servervakt, innan så bannade jag inte många jag började med att skriva vad dom hade gjort fel å vad dom inte fick göra, Men sen om dom fortsatt en skrev rasistiska saker så blev det ban eller kick. Jag vill även hjälpa Unive som server att utveckla och får bott dem spelarna som bara vill förstöra för servern, och bygga upp en bra RP! (Och jag är även boss i ett gäng och då tycker jag att den känns bra om jag är SV när man då hamnar i mycket konflikter eller liknande ibland och nån kanske bryter mot nån regel lite då och då, och då kan man rycka in och hjälpa till!)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att om vi säger att jag hatar en viss person och han gör en bann överklagan också nekar jag den bara för att jag inte gillar honomm, eller typ att nån ber om ress för det var en glitch så säger jag bara nej för att vara dryg eller för att jag ej gillar dom och det här får ej ske!!!. Abuse är tex att man har även ett komando som heter /toggleid och /revive och då tex har jag på toggle id och använder det som wallhack och a som sagt som det låter ABUSAR det! elelr att man revivar sig själv i ett skott scenario och a abusar sin SV roll! och det här får inte ske!.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka