Nekad örjan lax | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

örjan lax

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012838420/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Perry#1832

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2006

Berätta om din karaktär. Han är en 25 årig man som heter Örjan som var uppföd i Rinkeby. Han har aggressions problem som gjorde att han förlorat sitt Job efter att han skrikit och blivit arg på en kund så han fick sparken och är nu hemlös. Men i sina unga dar så var han en riktigt ordentlig och snäll grabb som aldrig hamnade i bråk men han blev involverad med att gäng som ändra han totalt. Så han blev aggressiv och blev otrevlig och bråka hela tiden. Hans föräldrar tyckte inte om hans nya beteende så han fick flytta in hos sin moster men sedan blev utkastade efter ett bråk och så börja han jobba på donken där han fick precis med pengar att kunna leva på men sedan fick han sparken och flytta till den här nya staden för att hitta nya chanser. Nu ska Örjan ta allt seriöst och ska behandla den här staden med respekt.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag inte förstör eller är jobbig och så vill jag testa på roleplay

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ni har bättre och fler medlemmar och ni är mer aktiva och andra servrar är inte lika bra eller seriösa

Hur många timmar har du på FiveM? 1,2

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den via vänner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej dom verkar inte lika roliga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka