Accepterad ömer333 | Medlem ansökning (ricky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ömer333

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kemal

Vad är ditt discord namn? omer_333

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ömer Kalash han är ursprungligen från Turkiet och han flyttade till Sverige för ca 14 år sedan då hans föräldrar gick bort och han var tvungen att komma bort från Turkiet och starta om på nytt. Då var Sverige ett bra land för honom och det är så att han har varit en bil mekaniker under sina dagar och det är något som han har blivit extremt bra på och det är så att han skulle gärna vilja jobba hos mekonomen i staden. Ömer är 23 år gammal och redo att påbörja ett nytt liv i staden. Hans intressen är bilar och motorcyklar, då det är något han har varit intresserad av hela sitt liv samt att i Turkiet, så fick man köra både bil och mc i 12 års åldern vilket har fått honom att bygga upp ett stort och starkt intresse kring för just fordon. Ömer anses vara en väldigt rolig samt gulig själ, enligt de han känner i staden. Men om man verkligen kör över Ömers tår, då exploderar han med ilska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat en hel del innan både på andra svenska servrar och amerikanska samt turkiska. Det är så att jag kan alla regler som finns på servern samt att jag tror att jag kan bidra med en bra rp då jag har mycket tidigare erfarenhet. Jag är extremt kunnig inom kriminellt rp och känner verkligen som att jag kan bidra med långa och både roliga scenarion inom det kriminella. Har även många kunskaper kring blåljus rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är så att om man gör tex ett bankrån, så säger man till polisen att ett krav som man har är att de inte får ha någon H1a och sen det första man gör är att åka till sin egen helikopter och åker ifrån dem. då ger man inte polisen någon som helst chans att kunna vinna scenariot med att ta oss utan vi kommer undan helt utan problem och det är ett scenario som bara är roligt för de kriminella.

Hur hittade du Unive? genom vänner, tiktok, och att jag har kollat en hel del på Lexty.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka