Accepterad öllden | Medlem ansökning [Mex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

öllden

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199212504516/

Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad är ditt discord namn? Paxzazen#1111

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami mostafa och är 21 år gammal jag har ett intresse för bilar framförallt lite drifting bilar och vill helst jobba med bilar i en verkstad i framtiden. Rami är en väldigt bestämd person om nån skulle köra in i hans bil blir han väldigt arg. Hans känslor är anpassande, framförallt humöret. Generellt sätt så är han en person som bryr sig mycket om folk samt så är han och lugn. mina föräldrar var riktigt bra på att uppfostra mig som om nån är txl dum mot mig kommer de få tbx när som
han hade en bra uppfostran med hans farsa med bilar o sånt fast hans kusiner va kriminella så han fick lära sig med de med.De gick snett för han när man börja bli runt 15 år han börja med droger o sånt skit han sålde inte men han börja med de o de gick dåligt han var ute o festa typ runt 2 år men sen börja han gilla bilar o de o sluta me de men han kan börja igen de är lite synd men så är livet för rami dålig uppfostran o de han gillar inte sitt liv så mycket o de så han är ja när han va 17 så börja han försöka söka jobb hos mekonom men hans ansökan blev icke godkänd då blev han sur o söp i en vecka men nu är han tbx o ska försöka o ansöka igen i nya staden om han får medlemskap

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag har ett utvecklande rp då jag har spelat mycket på andra svenska rp servrar runt 100 servrar ksk kommer att försöka bli anställd på mekonomen då jag känner att jag kan göra mycket mer om jag är medlem på Unive så kommer nog göra riktigt bra rp om jag får jobb på meko

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer att bidra med bra och seriös rp o tex bra scenarion o sånt och jag kommer bidra med en snäll och rolig rp så alla som jag rpar med att alla tycker att det är bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part kort förklarat

Hur hittade du Unive? kompisar yt hoppas jag blir wl igen kommer börja rp så mkt på unive hoppas jag blir godkänd nu

Tillbaka