Nekad öllden | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öllden

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad heter du på discord? ÖLLDEM#3582

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vanliga veckor
Måndag: 15:00 - 22:00
Tisdag: 15:00 - 22:00
Onsdag: 15:00 - 22:00
Torsdag: 15:00- 22:00
Fredag: 15:00- Hur länge jag orkar
Lördag: 12:00 - - Hur länge jag orkar
Söndag: 12:00 - 22:00

Lov/Ledighet
Måndag: Hela dagen så länge jag orkar
Tisdag: Hela dagen så länge jag orkar
Onsdag: Hela dagen så länge jag orkar
Torsdag: Hela dagen så länge jag orkar
Fredag: Hela dagen så länge jag orkar
Lördag: Hela dagen så länge jag orkar
Söndag: 12:00
runt detta

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem olika tider var de under sommaren typ 3 mån o sen nu är jag tbx igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad 3 gånger vet ej hur man tar bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska hålla koll o hjälpa o de jag vill hjälpa folk genom att reagera på reports
Jag skulle också vilja hjälpa med att skriva ut saker i Discord eller ta och snacka med någon om ett scenario i Discord.
Kommer alltid hålla koll på de när jag speccar runt på servern och så fort jag ser någon tar jag med de och hjälper de. Kommer dva bilar som står helt Random eller som är trasiga så Servern inte laggar och att alla får en bra upplevelse på servern. Jag kommer definetivt ta min roll som Staff till 100%. Jag ser fram att jobba med Staff teamet och att förbättra servern så mycket jag kan! Jag kommer nog inte att tröttna på Staff jobbet och kommer definetivt så att vara aktiv på Discord Ingame och på Forumet! Det som får mig att ansöka till Staff är att jag älskar att hjälpa folk! Kommer hålla extra koll på platser som det händer mycket lall på som t. ex Piren, Torget, och alla andra ställen. På de ställen händer den mesta av VDMs RMD och alla andra regelbrott. Jag vill utveckla allas RP Ingame och ooc/discord, jag kommer ta så många ärende som möjligt och om jag inte kan göra det ska jag se till att få en högre uppsatt att lösa det.de kommer bara blir lallfri men också rolig kommer banna dom som inte kan bete sig som lallare går o tjuvkopplar bilar o de framförfolk går o slår utan andledning tex de

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill förbättra Staff teamet och vill jättegärna hjälpa staff teamet och göra Staff jobbet lättare. Jag vill se till att alla följer reglerna och att alla kör högnivå RP. Jag är trött på oseriösa spelare och alla lallare och vill få bort de så alla spelare får ha en skön och bra tid på servern. Jag har tid över och jag tror att jag kan hjälpa unive utveckla på ett bra sätt. Jag vill göra Rpn bättre och lallfri genom att banna eller kicka folk men samt vara trevlig och höra ut vad de har att säga. Jag vill att alla nya spelare ser servern som en bra, seriös och lallfri server. Jag vill hjälpa folk genom att reagera på reports ifall andra Staffs är upptagna.
Jag vill specca under Scenarios och se till att ingen gör fel och om det blir nåt fel så förklarar jag varför de inte får göra så.
Jag tänker att ta detta jobbet 110% seriöst. Jag kommer vara aktiv på När jag speccar servern kommer jag så att jag kan dra in någon och hjälpa de medans jag speccar runt. Jag är mogen och kan ta emot Kritik, jag är snäll och trevlig person som tänker innan jag gör en slutsats på någonting och kollar igenom om jag gjorde rätt. Första tiden ska jag specca runt, dva bilar som står huller om buller. Sedan kan jag börja med uppgifter som tar längre tid eller är svårare att hantera o lösa. Jag ska bemöta alla med respekt och en bra ton, och positiv humör. Kommer göra mitt bästa att lösa situationen och se till att det inte händer igen. Ska specca mycket runt ställerna som Piren Torget för ätt det är där det förekommer mest lall. Det är mitt mål som staff att göra servern Rolig och lallfri Jag vill se till att Kriminella följer sina regler och att de inte bara lallar runt med vapen Mycket specca men det hjälper mycket hoppas man blir godkänd

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en abuse är om man sitter o noclipar tex överallt bannar folk fast dom inte gjort nå fel o använder sin perms på fel sett som man inte får tex jag bannar en kille som nt gjort nåt eller tex ger mig själv pengar o revvar mig själv i scenario tycker man ska bli av med staffen på en gång då o de o ger mig saker tex gun o de vet dock nt om sv vakter kan göra de på denna server men annars är de en jätte stor abuse kommer nog göra ett bra jobb

Godkänt! Vidare till Muntlig Intervju Lycka till du har 48h på dig att ta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka