Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199210194164/home
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Karlsson Funke
Vad är ditt discord namn? King_kong.com#6510
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2009
Berätta om din karaktär. Han heter Edvin Svensson och är 21 år gammal. Han är uppväxt i Halmstad, Varberg och har ett väldigt stort intresse för bilar. Han har ingen familj men väldigt många vänner. Han har väldigt lätt att skaffa nya vänner och bra på att prata. Han är inte så blyg av sig så att säga. Han är inte jätte rik och har inte några bilar man han har rätt så många kontakter som hjälper han med mycket saker och kör han överallt. Han har planer på att bli kriminell i framtiden, han har varit medlem i några gäng innan men han kände inte att det livet passade han då. Men nu har han fått fler kontakter inom det nätverket och har nya planer på att bli en gäng medlem eller kanske en boss. Han har varit med i Triaderna och hans kusin har varit med i Gambino och East side men det var ett tag sedan. Han har varit en medborgare i staden innan men han flyttade ut för en dag och blev av med sitt medborgarskap.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem innan men gick in på en annan svensk roleplay server för att min kompis körde på den men då blev jag av med min medlemskap. Jag kan bidra med mycket. Jag är rätt så bra på att köra RP då jag har lite erfarenhet men kanske inte är den bästa. Men jag tror jag kan bidra med mycket roliga scenarion osv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? öst och har lite tidigare erfarenhet inom RP. Jag kommer inte lalla runt. Jag kör väldigt seröst och försöker alltid bidra till en bra RP. Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de inte bara ska vara för din fördel. Vi säger att det är ett butiksrån och polisen stormar fast de e gislor då skulle jag säga att polisen kör för deras fördel plus att det inte är suntförnuft.
Hur hittade du Unive? kört på den i typ 1,5 år så vet inte riktigt
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Karlsson Funke
Vad är ditt discord namn? King_kong.com#6510
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2009
Berätta om din karaktär. Han heter Edvin Svensson och är 21 år gammal. Han är uppväxt i Halmstad, Varberg och har ett väldigt stort intresse för bilar. Han har ingen familj men väldigt många vänner. Han har väldigt lätt att skaffa nya vänner och bra på att prata. Han är inte så blyg av sig så att säga. Han är inte jätte rik och har inte några bilar man han har rätt så många kontakter som hjälper han med mycket saker och kör han överallt. Han har planer på att bli kriminell i framtiden, han har varit medlem i några gäng innan men han kände inte att det livet passade han då. Men nu har han fått fler kontakter inom det nätverket och har nya planer på att bli en gäng medlem eller kanske en boss. Han har varit med i Triaderna och hans kusin har varit med i Gambino och East side men det var ett tag sedan. Han har varit en medborgare i staden innan men han flyttade ut för en dag och blev av med sitt medborgarskap.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem innan men gick in på en annan svensk roleplay server för att min kompis körde på den men då blev jag av med min medlemskap. Jag kan bidra med mycket. Jag är rätt så bra på att köra RP då jag har lite erfarenhet men kanske inte är den bästa. Men jag tror jag kan bidra med mycket roliga scenarion osv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? öst och har lite tidigare erfarenhet inom RP. Jag kommer inte lalla runt. Jag kör väldigt seröst och försöker alltid bidra till en bra RP. Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de inte bara ska vara för din fördel. Vi säger att det är ett butiksrån och polisen stormar fast de e gislor då skulle jag säga att polisen kör för deras fördel plus att det inte är suntförnuft.
Hur hittade du Unive? kört på den i typ 1,5 år så vet inte riktigt