Nekad öhman | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öhman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Karlsson

Vad heter du på discord? King_Kong.com#6510

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varanan vecka kan inte köra hos min farsa för datorn där klarar inte av fiveM men när jag är hos min morsa så kör jag hela tiden.

Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 16:20 - 22:20
Onsdag: 15:30 - 21:30
Torsdag: 19:30 - 22:40
Fredag: 15:20 - 01:00
Lördag: 13:50 - 16:50
Söndag: 13:50 - 23:50

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan mars 2022. Jag har tagit lite pauser dock. Men jag har varit på serven i 6 månder typ. Under sommaren så körde jag knappt något på serven men efter sommaren i typ augusti så har jag kört hela tiden.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte riktigt hur många gånger men jag tror det är 3-4 gånger. Ni får gärna kolla upp det. Sist jag blev bannad så var det powergaming tror jag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta jobbet för staffsen. Det tar för mycket tid om alla staffsen måste lägga tid på små lallare och inte kunna göra dem större jobben. Så då finns servervakterna för att ta hand om dem. Servervakten har inte så mycket perms men jag vet att dem kan kicka och göra sv bans som ligger på en timma.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag tycker det är alldeles för mycket lall på större platser så jag vill försöka förbättrea RPn på serven. Jag tycker också det är roligt att ha en större uppgift på serven. Jag är bra på reglerna också så jag vet när jag har rätt att banna folk och kicka folk. Det finns väldigt många servervakter som abusar sinna perms och kickar folk höger och vänster. Och därför tycker jag att jag borde bli servervakt för jag är inte sån.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om någon använder revive så fort dem dör så är det en typ av abuse. Och använder permsen för sin fördel så är det corruption.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top