Nekad öhman | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öhman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? 2014 E63 S#6510

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Olika på olika veckor. Är varannan hos min farsa och varannan hos mamma. Men på veckorna hos morsan 17-21 men tar pauser när jag gymmar, äter osv. Och hos farsan 18-22 men kan variera och ät som sagt pauser där med.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedanmars 2022 men kom inte in på mitt konto på forumet så har ett nytt konto här. Varit medlem på dc sedan 2 mars och blev medlem i unive någon vecka efter

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet ej 10+ men dem flesta är från början av min RP när jag inte kunde reglerna så bra och lallade ganska mycket.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffsen på unive. Ett exempel är om jag är på piren och är SV och så lallar någon så kan jag ge en SV-Ban och sedan skicka en anmälan så slipper staffsen kolla på det direkt och lägga tid på det. Så servervakten har i uppgift att underlätta för staffs. Dem ska ju inte springa runt och leta fel men dem ska städa lite liksom och underlätta arbetet för staffs och mods.

Varför vill du bli servervakt på servern? Tycker Rp är kul och vill kunna hjälpa till. Väldigt ofta jag möter på lallare och är trött på att int ekunna göra något och sen så när man skickar report kan staffs inte hitta dem. Så skulle varit skönt att kunna hjälpa till. Tror jag skulle kunna passa bra som en servervakt då jag vet ganska bra hur man ska Rpa och hur grundreglerna är.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag som är krim skulle tex kunna ressa mig efter eller under en skottlosnng för min fördel och då skulle det vara korruption. Eller om jag bannar massor med folk utan någon direkt anledning
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48h.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top