Nekad öhmaan | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
287
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? BIlly

Vad är ditt discord namn? ooo2609

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy , han är född 2002, Billy kommer från en väldigt dålig bakgrund. Hans mamma och pappa bråkade väldigt mycket när han var liten. Han satt under täcket medan han kunde höra sin fulla pappa slå och skrika på hans mamma. När Billy var 14 år förstod han verkligen allvaret i detta problem, hans mamma hade alltid bett honom hålla tyst om sin fars beteende, mamma hade inte ett jobb och behövde pengar från billys pappa. Billy var nu 25, han ville hjälpa sin mor, därför fixade han ett jobb, men inget vanligt jobb, Billy var kriminell, han började sin kriminella resa genom att sälja dråger. Med tillräckligt mycket pengar i plånboken flyttade Billy och hans mamma till Spanien, en stad där man hade det lungt. Billy och hans mor hade lämnat sin far i Sverige, där Billy föddes. Men sen, hände något, något som skulle ändra hela Billy liv. Hans mamma blev skjuten. Hon låg på sjukhuset i staden Barcelona. Utan sin mor hade inte Billy något lust med livet, och började knarka. Han fick besked om att hans mamma inte skulle överleva. Nu blev Billy arg, han kände att alla i staden var anledningen till hans mor död. Men till slut insåg han att livet är så och han började plugga till polis och förstod alla problem han har gjort. Och idag vill han jobba som polis men väntar på besked hos Unive att jobba som polis. Idag är Billy en duktig människa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt mycket erfarenhet då jag har spelat sen 2021 så jag har väldigt mycket erfarenhet i kriminell rpn så då kommer jag bidra med förbättrad kriminell rpande och bättre social rp, jag kan även bidra med mycket roliga scenarion inom vanliga rpn och ochså i krim rpn, jag kan även bidra med unika scenarion och jag kan reglerna på denna underbara server!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda parterna/eller i detta fal motpartens ska kunna ha kul på servern och inte bara att du själv vinner varenda scenario man är inne i och göra så att det blir rättvist för båda dig själv och för motpartens rpande på serven så det inte blir tråkigt för några andra bara för att du själv ska vinna ett scenario!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Rdm = om man dödar ngn utan anledning å vdm som är om man dödar ngn med bil, och powergaming som är att man inte bara ska spela för makt och pengar och att man ska tex rpa på skador osv, metagaming kan vara att man tar ooc information och använder ingame och så kan det vara tex att du sitter i discord och ger ut information till dom du sitter med, å 12 timmars regeln är när man blivit dumpad så behöver man hålla inne E och när du gjort det så får du ej spela på dom nästa 12 timmarna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag började köra unive 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: Vänta 1 vecka efter unban från en permanent avstängning.

Du får ansöka igen om 2024-09-09. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka