Nekad öhmaan | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
287
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067266863/

Ditt Hex-ID: 110000141fb7f2f

Vad är din discord tagg? ooo2609

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: AURA (2).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan börja med att jag först fuskade altså att försöka spawna in vapen men funkade ej och jag blev bannad av mig själv sedan så gjorde jag ban överklagan å sa att det var felaktigt vilket det ej var och så nekade 320 och pbanna mig från allt sen så la jag upp montage 7 styckna kan det vart och sedan efter jag hade blivit bannad var jag dum nog och ville spela unive så jag använde en spoofer för att komma in å spawna in vapen och skjöt som icke medlem typ 20 gånger skulle jag nog säga sen var jag nog problemspelare medans jag körde unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Jag hade köpt ett fusk/executer och gick in på unive och hittade massa olika triggers för att revva mig själv och andra och stjäla från andra personers inventory och reparera bilar vad jag kommer ihåg och så skulle jag försöka spawna in ett vapen med en trigger å så gick det inte så bra för att jag blev bannad av mig själv/anticheat Detta var innan senare blev jag unbannad och bannat rakt efter. Så efter jag hade blivit unbannad för ett tag sedan så var jag fivem bannad sedan när jag blev unbanad märkte jag att jag var klakesko bannad förmodligen för dessa saker ovanför (detta hände ju när dedär me wombat och då blev min ban överklagan accepterad och sedan när alla spelare kom tillbaks så blev jag nog bannad igen skulle jag tro för kan ej tänka mig någon annan anledning till att philip skulle vilja banna mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var ingen felaktig ban unive teamet gjorde rätt i att banna mig i hopp om att jag skulle lära mig av mitt misstag vilket jag nu insett att denna ban var väldigt lärorik eftersom jag nu inte har kunnat spela på unive i 4 månader, och förstår samt ser vad jag nu går miste om. Var ej meningen att förstöra för servern tänkte mig ej för när jag gjorde allt de dåliga å a ja nu har jag insett vad jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mhm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är ju såklart att inte gå in med fusk, hade kunnat välja att spela utan fusk och ha kul istället för att jag skulle ha fördelar i spelet för det gör ju inte det roligt för motpartern om jag till ex skulle ha ett vapen som är op samt som ngn faktiskt betalt för för att kunna ha det i unive. Och de där med spoofingen så skulle jag ju självklar vänta å forsätta göra överklagningar istället för att spoofa då och som sagt bara forstätta. Och de där med att jag kan ha vart en problemspelare så kunde ju jag då försökt förbättra min rp när jag kunde köra unive, Min rp har ju förändrats sen senaste gången jag var inne på unive och om jag får en till chans kommer inte något av detta ske

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att jag fick gå miste om att spela i unive på hela 4 månader detta har påverkat mig en stor del utav min tid med datorn enda spelet som jag i princip njuter av och samt kan spela länge är unive så de senaste 4 månader har jag knappt spelat på datorn, när jag är vid datorn så är det nästan bara när jag ska göra en ny banöverklagan. jag har fått lära mig att inte försöka komma in i ett spel och försöka abusea då jag inser hela konceptet med fivem, har spelat på unive sedan 2021 och hoppas att ni förstår att vid dessa tidpunkter har jag varit ganska liten och inte förstått konceptet med själva roleplay, kollar varje dag på unive streamers som rpar vilket ger mig en positiv påverkan inom rpn eftersom att dom faktiskt rpar på ett bra sätt, har förstått att om man vill ha ett specifikt vapen/bil eller dylikt så får man anstränga sig ig och nå det ist för att spaawna in det eller alternativt köpa ett eget inköp/import

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka