Nekad öhmaan | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
287
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067266863/

Ditt Hex-ID: 110000141fb7f2f

Vad är din discord tagg? ooo2609

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: efswesfweadaw.pngimage.pngScreenshot_2024-09-06_162819.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan börja med att berätta att jag först försökte fuska genom att framkalla vapen, men det lyckades ej, och jag blev bannlyst av mig själv. Därefter gjorde jag en överklagan av bannen och hävdade att det var en orättvis åtgärd, vilket det ej var. Min överklagan blev nekad, och jag blev bannlyst på nytt, samt utestängd från allt. Sedan publicerade jag montage, sju till antalet, kanhända. Efter att jag blivit bannlyst, var jag oförsiktig nog att vilja spela Unive, så jag använde en spoofer för att återkomma och framkalla vapen, och sköt som en icke-medlem, typ tjugo gånger, skulle jag nog säga. Jag blev sannolikt en problematisk spelare under min tid i Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade förvärvat ett fusk/executer och inträdde i Unive, där jag fann en mängd olika triggers för att revva mig själv samt andra, och för att stjäla från andra spelares inventory och reparera fordon, vad jag minns. Jag försökte även åstadkomma att spawn'a ett vapen med en trigger, men detta gick ej som planerat, ty jag blev bannlyst av mig själv/anticheat. Detta skedde innan jag senare blev unbannad, för att därefter återigen bli bannad omedelbart. Efter att jag blivit unbannad för en tid sedan, blev jag fivem-bannad, och när jag blev unbannad återfann jag mig i klakesko-bannad, förmodligen på grund av de handlingar jag nämnt ovan. Detta inträffade under den tid då det var tumult med wombat, och min ban-överklagan blev accepterad. Men när alla spelare återvände, misstänker jag att jag blev bannad ånyo, då jag ej kan föreställa mig någon annan anledning till varför Philip skulle önska att bannlysa mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, detta var ingen felaktig bannlysning; Unive-teamet gjorde rätt i att bannlysa mig i hopp om att jag skulle lära mig av mitt misstag. Jag har nu insett att denna bannlysning var ytterst lärorik, ty jag har ej kunnat spela på Unive under fyra månader, och jag förstår nu vad jag verkligen går miste om. Det var ej min avsikt att förstöra för servern; jag reflekterade ej över konsekvenserna av mina handlingar när jag utförde allt det dåliga. Men nu har jag insett vad jag går miste om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft några bans sedan 2021 minns inte alla bans men bannen innan den var hets i annons ig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat göra annorlunda, är ju, förvisso, att avstå från att bruka fusk. Jag hade kunnat välja att spela utan fusk och istället finna nöje, i stället för att söka fördelar i spelet, vilket ju ej föranleder något nöje för motparterna. Om jag till exempel skulle hava ett vapen som är överdrivet kraftfullt, som någon faktiskt betalat för att inneha i Unive, så är det orättvist.

När det kommer till spoofingen, borde jag självfallet ha valt att avvakta och fortsatt göra överklagningar istället för att spoofa. Jag borde ha fortsatt på den vägen. Angående att jag kan hava varit en problemspelare, hade jag kunnat sträva efter att förbättra min rollspel när jag haft möjlighet att färdas i Unive. Min rollspel har förändrats sedan senaste gången jag var aktiv där, och om jag får en ny chans, kommer intet av detta att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag har gått miste om att spela i Unive i hela fyra månader, vilket har påverkat mig i stor utsträckning under min tid vid datorn. Det enda spel som jag i sanning njuter av och kan spela länge är Unive, så under dessa senaste fyra månader har jag knappt befunnit mig vid datorn. När jag är vid datorn, är det nästan uteslutande när jag skall föra en ny överklagan angående ban.

Jag har lärt mig att icke försöka inträda i ett spel och missbruka det, då jag nu inser hela konceptet med FiveM. Jag har spelat på Unive sedan år 2021 och hoppas att ni förstår att under dessa tidpunkter har jag varit ganska ung och icke förstått själva konceptet med roleplay. Jag betraktar dagligen Unive-streamers som utövar rollspel, vilket givit mig en positiv påverkan inom RP, ty de utför det på ett förträffligt sätt. Jag har insett att om man önskar erhålla ett specifikt vapen, fordon eller dylikt, så måste man anstränga sig och uppnå det, istället för att spawna in det eller alternativt köpa en egen inköp/import.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ye

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka