Nekad öhmaan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
287
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067266863/

Ditt Hex-ID: 110000141fb7f2f

Vad är din discord tagg? ooo2609

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: efswesfweadaw.pngimage.pngScreenshot_2024-09-06_162819.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skriver detta meddelande för att uttrycka min djupaste ursäkt för mitt agerande när jag använde en tredje parts mjukvara i samband med mitt spelande på Unive. Jag har reflekterat över min handling och känner att det är viktigt att jag klargör min ståndpunkt och de insikter jag fått. Först och främst vill jag erkänna att mitt beslut att använda en tredjepartsprogramvara var både oansvarigt och kortsiktigt. Jag förstår nu att detta inte bara bryter mot reglerna för plattformen utan också underminerar den rättvisa och säkerhet som Unive strävar efter att upprätthålla. Jag var naiv i mitt tänkande och tog inte hänsyn till de potentiella konsekvenserna av mitt handlande, varken för mig själv eller för andra spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag först började spela på Unive var jag omedveten om hur viktigt det är att följa de riktlinjer och regler som plattformen har satt upp. Jag såg det som ett sätt att förbättra min spelupplevelse, men nu inser jag att det snarare hade motsatt effekt. Jag saknar verkligen den äkta och opartiska spelupplevelsen som Unive erbjuder, och att använda en tredjepartstjänst gjorde att jag missade poängen med att vara en del av detta gemenskap. Jag förstår nu att varje spelare har rätt till en rättvis chans, och genom att använda mjukvaran förminskade jag den chansen, både för mig själv och för andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att vara utan Unive har verkligen öppnat mina ögon för hur värdefull plattformen är. Jag har insett hur mycket jag uppskattar den miljö och den gemenskap som ni har skapat. Det är mer än bara spel för mig; det handlar om att dela upplevelser med andra och ha kul på ett rättvist sätt. När jag nu ser tillbaka på mitt beslut, kan jag inte annat än känna en stark känsla av ånger. Jag har lärt mig en värdefull läxa som jag kommer att bära med mig framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vill också försäkra er om att jag har tagit detta på största allvar. Jag har gjort en djupgående självrannsakan och förstått att sådana handlingar inte hör hemma i en seriös och ansvarsfull spelgemenskap. Jag lovar att detta inte kommer att hända igen. Jag vill verkligen återfå förtroendet hos er och vara en del av Unive på ett korrekt och hederligt sätt. Jag har tagit mig tid att läsa och förstå reglerna bättre, och jag är fast besluten att följa dem i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat mvh

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka