Nekad öhmaan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
287
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Billy

Ditt discordnamn: ooo2609

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2024

Varför ska just du bli staff? Tjingeling! Jag ska jobba med att ta med lite ny energi och idéer till personalteamet och jag har några tankar om vad vi kan göra för att göra saker bättre.

Först och främst vill jag fokusera på att förbättra den kriminella RP på servern. Just nu känns det som att det är för mycket fokus på att tjäna pengar och inte tillräckligt på att skapa en realistisk kriminell upplevelse. Jag har tillbringat en hel del tid i den kriminella RP-scenen på Unive, och det känns helt enkelt inte rätt när du inte kan gå en promenad utan att någon försöker råna dig. Jag tror att det finns mycket utrymme för förbättringar, och jag är redo att lägga ner arbetet för att få det att hända.

Utöver det vill jag gärna hjälpa till med stöd och se till att alla som behöver hjälp får det snabbt. Det verkar som om supportsystemet skulle kunna behöva finjustera, och jag är övertygad om att jag kan ställa upp för att få saker att fungera smidigare.

Jag har också fått några idéer till nya funktioner och förbättringar, speciellt när det kommer till bilar och andra aspekter av servern. Jag tror att dessa förändringar verkligen kan förbättra den övergripande RP-upplevelsen.

Slutligen tror jag att det är avgörande för alla att följa reglerna på servern. Det är viktigt för att upprätthålla en balanserad RP-miljö och se till att alla kan njuta av sin tid på servern. Vi måste slå ner på regelbrytare så att RP kan frodas.

Sammantaget finns det mycket som är bra med Unive, men det finns definitivt områden som behöver uppmärksamhet. Jag har märkt att vissa människor inte tar RP på allvar, och det påverkar upplevelsen för alla. Vi måste ta itu med dessa frågor och se till att alla respekterar reglerna och varandra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn är det som inte funkar riktigt till 100% på unive därför vill jag bli krim ansvarig och ta tag i krim rpn samtidigt på server,Sen ville jag ochså ta upp att meta gaming är ett stort problem på servern det skulle jag vilja jobba för att få ner på och göra så rpn blir lika rolig för alla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Finns många olika sätt att ta tag i problemen 1 av dom är att börja få spelare att skärmdela sin discord och kolla om han är med i några meta gaming discords om staffsen märker att det är grov meta gaming som pågår så alla på serven ska ha roligt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som en staff innebär att alltid uppträda med integritet, respekt och ansvarstagande. Detta innefattar att följa och upprätthålla reglerna, kommunicera tydligt och vänligt med användare samt hantera konflikter opartiskt och rättvist. Att vara professionell innebär också att vara pålitlig, hålla sina löften och arbeta effektivt inom sitt team. För mig är det oerhört viktigt att agera professionellt. Professionellt beteende skapar en säker och rättvis miljö för alla användare och bidrar till en positiv renommé för plattformen. Genom att vara konsekvent och rättvis i mina handlingar kan jag bygga förtroende och respekt bland användare och kollegor. Det innebär också att vara mottaglig för feedback och ständigt sträva efter att förbättra både min egen och teamets prestation. Att agera professionellt innefattar även att hålla sig uppdaterad med de senaste riktlinjerna och bästa praxis samt att delta i utbildning och utveckling. Detta hjälper mig att vara effektiv i min roll och säkerställer att jag alltid bidrar positivt till plattformen. Sammanfattningsvis är professionellt beteende avgörande för att skapa en välfungerande och harmonisk miljö på Unive. Det är nyckeln till att upprätthålla förtroende, rättvisa och kvalitet, och det är något jag värderar högt i mitt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det löser jag!

Hur länge har du spelat på Unive? 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

AI skriven ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka