Nekad åkeee | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

åkeee

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376239203

Ditt Hex-ID: 110000118cb4063 (Hex)

Vad är din discord tagg? åkeee#1234

Vem var det som bannade dig? lucifer

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230220_203608.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag satt i discord och en sa n-ordet och eftersom man inte ska säga det eller sitta i discord så förstår jag varför dom lade min ban på denna srevrer men tycker det är tråkigt för jag vill spela här därför gör jag denna unban ansökan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod på polis station och snacka med några personer och sen när jag skule tala ig så sa en i min discord n-ordet och därav blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felagtig ban samt jag som gjorde fel och det jag gjorde fel var att sitta i en discord villket som var jätte dumt att göra!
men varför den är felaktig är av anledningen att jag har fått 3 olika bans för samma anledning först en timmes ban och sen efter den två timmar till för samma grej och efter den fick jag denna permanenta bannen och det anser jag är felaktigt att få 3 bans för 1 och samma grej! men annars är allt annat felaktigt bara på mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara fått dessa 3 bans tidigare! men har lärt mig av dessa att jag aldrig ska sitta i en discord och aldrig vara rasistisk på nått sätt alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra är att inte sitta i ett discord samtal vilket som hade gjort att detta aldrig hade hänt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig sita o defad i ett discord samtal samtidigt som jag spelar på denna server. det har jag tagit lärdom av och lärt mig att man aldrig ska göra!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja detta förstår jag absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka