Nekad åkeandersson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

åkeandersson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198372405841/

Ditt Hex-ID: 11000011890c251

Vad är din discord tagg? janne#6364

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde konstiga emotes och lallade runt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stannade min bil för att laga den och det gjorde jag men också så lallade jag runt men mina kompisar och det här hände på den högra motor vägen på väg tillbaka till staden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag skulle bara ha lagat bilen och åkt där ifrån

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tjuvkopplade min kompis bil för att flyta den från ett garage för man inte kunde ta ut bilar men jag skulle ha ringt bärgan istället för bättre RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lagat bilen och åkt vidare till staden för bättre RP

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lalla och va som en värklig person

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Detta var ett extremt konstigt och lalligt scenario, du bör utveckla. därav nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka