Accepterad äpplet123 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äpplet123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? eh

Vad är ditt discord namn? chung#3408

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter Ching chung och han är 35 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kaxig, driftig, loyal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ching är blandning av asiat och afrikan. Hans bakgrund är att han växte upp utan en fader figur i livet. det påverkr han på ett sätt där han inte vet hur en far skulle vara. mamma hade grova drog problem och familjen har alltid haft svårt med pengar. för att mätta sig, började han baxar. i början var det små bax men till slut gick han lite grövere som smash and grab. Hans planer och hans tankar har alltid varit pengar och framtida plner är att blir rik och har fetta bilar som han alltid har önskat sig och klättra i den krimiella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har rpar ganska länge och jag har alltid haft serilösa rp och har aldrig blivit bannad. jag tror jag kan bidra till roliga scenario där alla känner att dem har haft kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det vill säga att man inte spelar för vinna elller pengar och makt, utan mman för det för att båda parten ska ha bra rp och rolig som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC (Out of Character. Meta-gaming förbud: Att använda information som din karaktär inte har tillgång till (t.ex. från en annan spelares diskussion utanför spelet) för att påverka ditt agerande i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hade medlem här innan men jag visste inte att man inte fick hoppa över till andra server och spelar fivem.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka