Accepterad älskarfelix | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

älskarfelix

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? Lokedaboy

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer från Malmö och heter Otto karlsson. han är 32 år gammal . han var den minsta av sina två andra brorsor dom hette Bob och Erik. Otto var 12 så lämnade hans föräldrar honom och sina 2 brorsor. då hamnade dom på barn hem men dom alla 3 fick inte bo i samma familj. Dom delade upp dom 3 brorsorna. Otto hamnade i ett kriminelt område i Malmö. när han började skolan där så fick han snabbt vänner. Hans vänner var snälla men hans föräldrar va inte samma. Det började 3 år efter att han hade flyttat in i sin nya familj då hans mamma började att ta heroin och hans pappa började att dricka alkohol. När detta hände så började hans mamma att slå Otto och alltid vara elak mot honom. Otto blev ledsen och arg på bodde hans mamma och pappa. efter den händelsen så hamnade han på barnhem igen. Men nu hamnade han i en bra familj vid ett bra område allt var bra för Otto till hans nya mamma och pappa dog i en bil olycka. 3 år efter det hände så flyttade han in i ett motell helt ensam och ledsen. Så Otto söker nu en ny vän. Otto hittade en ny vän som heter Oskar. Men Oskar va på den kriminella sidan och fick över Otto på den. Otto och Oskar gör brott tillsamman som bilstöld och råna folk på gatan. Men en dag så Hamnade Oskar i fängelse i 15år. då blev Otto Ledsen han grät i dagar efter Oskar ensam i ett rum på ett motell. nu söker han 1 vän som kan skapa nöjen och glädje till Otto.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ser fram emot att bidra med seriös och rolig rp så högt det kan va. När jag har letat och letat efter en bra server så har min rp blivit högre och högre och är nu erfaren jag har utvecklat en stor passion för rollspel och vet nu att jag ska engagera mig till min karaktär och scenario. jag är beredd på att ta på en utmaning. Jag kommer att försöka ha så realistisk RP som möjligt. Mina mål på Unive är att skaffa många vänner och ha rolig rp och att leva livet med en Guzz, snygg/bra Bil med en stor och lyxig villa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska försöka att göra ett bra/roligt scenario och inte sattsa på att vinna, alltså du ska göra ditt bästa och tänka mycket suntförnuft.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? nlr= är no life rule om du dör/medvetslös så kan du inte bara komma ihåg det. powergaiming= är orialistiska saker som t.exk öra in i en vägg och inte säga något. metagaiming= om du rpar på något utanför servern t.ex på dc eller irl. och rdm eller vdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, det har jag har spelar på många andra servrar som t.ex penguin rp, vation rp och på no life rp. men söker nu en ny bra server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget specielt :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka