Nekad äggmök | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äggmök

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199109341546/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? eggis

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Emil) hade en tuff barndom därmed att hans föräldrar drack mycket och bråkade ofta. Emil drogs in mer och mer i gäng och droger och han började skolka från lektioner. Han hade för det mesta F i betyg. En dag fick Emil nog av alla gäng, droger och familj i snöstaden så han flydde till unive. Emil försöker förbättra sitt missbruk men dras ändå in i bråk och droger oftare. Emil hamnar dagligen i konflikter med polisen och satt nyligen fängslat i 50 månader för stöld.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag spelar här varje dag och tycker det är den roligaste svenska rp servern. Jag vill kunna joina ett gäng också som kräver whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har testat ett gäng olika servrar och jag tycker att denna känns bäst så jag skulle vilja ha tillgång till lite nya grejer.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter olika svenska servrar och unive verkade var störst så jag testade lite.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att såklart ha kul och få ut bra rollspel och scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Snöstaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka