Nekad äbri acho | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äbri acho

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/s1gmaGodz/

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? Mr Late#9891

Vem var det som bannade dig? Moez

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/944647393406767124/1058142720184553593/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag använde mig utav rasistiska uttryck ingame, jag förstår att detta kommer låta märkligt men det är så att jag har push to talk knapparna för både discord och ingame bredvid varandra. Alltså mammas det var verkligen inte meningen o säga det ingame utan jag pratade dc med vänner oså råkade jag hålla in fel knapp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt o snackade med vänner i discord som satt o busringde pizzerior, och så satt jag o sa vad dom skulle säga t pizza bagaren för han hade damp på dom då dom lallade röven av sig. Då sa jag att dom skulle säga "Fu**ing Ni**er" vilket jag även råkade säga ingame då jag har mouse3 som knapp för o snacka med ingame och mouse4 för dc. Jag har lärt mig av min ban och det var extremt tråkigt att bli avstängd då jag verkligen gillar servern och dess RP, snälla låt mig komma tillbaka jag lovar att jag har lärt mig av min avstängning. Jag har nu även suttit av ungefär en månad av min ban, saknar unive otroligt mycket och mina bästisar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig, jag gjorde fel som bindade knapparna brevid varandra. Otroligt klantig av mig, har nu i efterhand bytt då jag lärt mig av mina misstag. Moezz gjorde helt rätt som stängde av mig då jag gjorde fel och använde mig av rasistiska uttryck, därav överklagar jag nu för att det inte var meningen o nu vill jag komma tillbaka då jag saknar Unive otroligt mycket. Snälla Moezz ge mig en till chans, jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lal & sunförnuf. minns inte dom andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat binda till en annan knapp men jag har alltid funnit det smidigt att ha pratknapparna på musen. Jag har jätte mycket ångest och skuldkänsla för personen som hörde då jag inte vet om personen tog åt sig, hur som helst är det absurt att jag sade så. Äen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag gjort det, jag ångrar mig jätte mycket och detta komma skall aldrig ske igen. Har förstått mina misstag och kommer bidra med mycket högre social RP etc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaaaaaa

Rasism är nåt vi inte tillåter på unive över huvudtaget. Jag kommer att neka din överklagan för det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka