Accepterad äbri acho | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äbri acho

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/sigmagodz

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? bramden#9891

Vem var det som bannade dig? jaaaakob10

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: melvin berg rezieing (2).png KAN INTE BIFOGA DÅ MIN DATOR E TYP TRASIG.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag har ingen aning om detta faktiskt, titeln är "Inkompetent" så det lär ju vara det. Däremot så gjorde jag inget som var dumt eller liknande utan jag betedde mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän (william58 på forumet) hade kidnappat Old Riders President och skulle förhandla, denna konflikt eller detta krig hade pågått i ungefär 2 veckor och allt började med att jag och william sa tony erving till då thomas shelby vilket skulle leda till att han ville skjuta oss av nån anledning, därefter två dagar efter försöker Thomas Shelby/Exritez att kidnappa mig vilket han misslyckas med, bara där har vi tillräckligt med anledningar till att kidnappa deras president för att kräva ut honom på pengarna vi hade torskat. Vi kidnappade då en utav hans medlemmar till o börja med, då hör vi en motorcykel köra ovanför oss (vi var under en bro) o då tar vi in den kidnappade medlemmen i bilen och åker upp o ser då matteo åka med sin väst på en motorcykel på bron ovanför. Vi väljer då att kidnappa honom och tar honom till hamnen för att kräva honom på information o hitta ett sätt att förhandla på, han hade attityd så vi smällde till honom ett par gånger vilket inte är så skumt. Jag och William väljer då att gå iväg för o prata om hur vi ska lösa det, vi kommer fram till att vi ska ta tillbaka det som vi har förlorat vilket då är 2 miljoner, ser inget fel med de eftersom dom hade kidnappat oss flera gånger och bland annat tagit exklusiva vapen från lost mc som absolut ingen skulle få ta. Vi tar honom sedan till sandy till en silo o fortsätter förhandlingen där o vi fortsätter förhandlingen i kanske 10 minuter, vi väljer oss för att ta oss till banken i sandy så han kan ta ut pengarna vilket jag inte heller ser något fel med eftersom det är fullt rimligt, han tar ut pengarna och därefter åker vi till motorvägen med honom o släpper av honom vid sidan av vägen och låter honom därefter gå utan någon skottskada eller liknande, däremot tog vi hans telefon. Sedan hann jag åka några få hundra meter så blev jag permanent avstängd av Jaakob.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror på att ett mynt har två berättelser på varsin sida så jag försökte snacka med dom i support, det var då t4rget, jaakob10 och lillavillekulla o då kretsade det mesta snacket med t4rget o han ville inte låta oss snacka till punkt vilket jag påpekade var respektlöst flertalet gånger, jag gjorde även samma fel ett antal gånger då jag var arg. Därefter frånkopplar dom oss från support o discord bannar oss, alltså lät oss inte få höra deras syn men tydligen var vi inkompetenta som bar på en gasmask och inte hade skor på oss, antar väl det är anledningen till rubriceringen (inkompetent). *Detta kommer inte att ske igen, givetvis.*

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Clogg, suntförnuft, fearrp osen mer men ja kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltid kan man göra annorlunda, självklart. Personligen hade jag väl tagit på skor osen bytt mask sedan kanske inte tagit pengarna, men jag ser hellre att vi gör så som vi gjorde här än att åka o skjuta som gamla "skottarn" gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, jag ska ha skor o en vettig mask på mig t nästa gång!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Bra överklagan, förstår dig. Vill inte se ngt mer av detta igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka