Nekad äbri acho | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äbri acho

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/s1gmaGodz/

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? Mr Late#9891

Vem var det som bannade dig? Nemo

Hur lång tid var din ban? 60 dagarr

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 60dagarsban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade precis kommit tillbaka från sjukhuset efter jag hade förlorat ett scenario, då är jag vid ett gänghus och är förbannad på mina polare i discord när dom skriker för att dom förlorar en cs match o då tänkte jag inte på vad jag sa så då råkade jag säga N ordet. Riktigt idiotiskt av mig när jag precis fått komma tillbaka, jag ångrar det jätte jätte mycket och detta lovar jag att det inte kommer ske igen. Det var absolut inte heller menat mot eller till någon i min närhet, det var endast min vän i närheten. Det kan man även se i klippet, allt jag komma skall be om är en tapper chans till. Jag har tänkt på det jag har gjort nu under dessa 3 dagar som jag har suttit av min ban och jag ångrar det jag sa något så grovt mycket. Ibland sker det att jag inte tänker efter på vad jag ska säga och då bara slinker det ut ord ur munnen som är otroligt efterblivna då jag har en diagnos.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nej den var inte felaktig, Nemoo gjorde rätt som tog det i sina händer och bannade mig när jag gjorde fel. Allt jag ber om är bara en andra chans, jag saknar mina vänner och rollspelandet. Jag ångrar detta jätte jätte mycket och ska inte skylla mig ifrån min diagnos men jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Combatlogg, lall, suntförnuft o fearrp vad jag kan minnas. Jag har lärt mig att man aldrig ska quita i scenario för då blir det fuckat för scenariots skull, lallet skedde på sjukhuset när mina vänner började slåss mot en annan person och då gav jag mig in i slagsmålet. Suntförnuft var när jag körde upp en tuktuk för ett berg & fearrp var när polisen riktade MP5A3 på mig och jag sprang (var ny till servern).

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Combatlogg, lall, suntförnuft o fearrp vad jag kan minnas. Jag har lärt mig att man aldrig ska quita i scenario för då blir det fuckat för scenariots skull, lallet skedde på sjukhuset när mina vänner började slåss mot en annan person och då gav jag mig in i slagsmålet. Suntförnuft var när jag körde upp en tuktuk för ett berg & fearrp var när polisen riktade MP5A3 på mig och jag sprang (var ny till servern).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag absolut kunnat göra, jag hade kunnat skippa o säga dedär ordet men det slank bara ut ur munnen på mig, men jag står för att jag har sagt det och ska inte neka något men jag kan säga er att jag har lärt mig av detta till 100%. Jag fortsätter träna dag för dag på att inte säga sådana ord men det förekommer ofta i min vardag utanför RP världen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har till 100% lärt mig att tänka på vad jag ska säga, detta var jävligt dumt gjort och det ska ALDRIG ske igen och det lovar jag med handen på korset. Allt jag ber om nu är en tapper sista chans för er att se min förbättring då jag är extremt ledsen för detta som har skett och det var verkligen inte meningen att rikta det mot någon individ i närheten, min vän som var i närheten tror jag inte ens hörde. Jag har ingen aning dock.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka