Accepterad äbri acho | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äbri acho

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/s1gmaGodz

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? skottarn

Vem var det som bannade dig? @Wux

Bild på banmeddelande: arresbil.pngKAN INTE LÄGGA IN RÄTT BILD!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde fel, jag höll in F9 istället för o trycka det 1 eller 2 gånger, där och då visste jag inte att man inte fick göra så men jag märkte ju det när Wux bannade mig. Jag har lärt mig utav mitt misstag och detta kommer inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade i en konflikt med en rival, de dödade mig och bad mig hålla in F9 i chatten, jag jgorde det tills att dom bad mig sluta vilket jag även gjorde. därefter blev jag bannad i 7dagar av Wux. Allt jag ber om är bara en andra chans för att få mig o visa annat, jag har lärt mig utav detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, det var fel av mig att hålla in f9 men jag gjorde det inte i ett nedvärderande sätt. Alltså gjorde jag det i förebyggande syfte för att dom skulle se min kropp men det var fel av mig eftersom det undgick regeln "Emote Abuse". Jag förstår att det var fel utav mig nu i efterhand & detta lär jag mig bara utav, jag kommer aldrig göra om detta igen och det har ni mitt ord på! Jag ville bara göra som dom sa i OOC så dom inte tror jag skulle försöka undvika scenariet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer it ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jajo, men jag var för närvarande inte medveten om att man inte fick hålla in f9, jag gjorde bara det för att motparten skulle kunna se min döda kropp. Visste inte att det var fel tills jag blev bannad, förlåt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att inte hålla in F9 utan att endast trycka 1/2 gånger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka