- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 2
Jag vill härmed göra en ban överklagan då jag anser mig vara felaktigt bannad . jag får ett samtal om att jag ska komma till motellet och väl på plats så träffar jag billy där han säger att det hänt massa saker osv förstår inte vad som hänt jag får en swish på 5miljoner kr och frågar varför jag får det . skriver sedan i ooc att han blivit bannad och jag skriver driver du mig varför har du blivit bannad kom dc. då jag undrade vad som hänt och varför han blivit bannad så ville jag fråga i dc eftersom man inte kan prata ingame om det. precis vid samma tillfälle så crashar servern och jag e i dc och frågar varför han blivit bannad och han säger korruption mer än så får jag inte reda på så jag återgår till att försöka logga in på servern och vill fortsätta spela men har då fått en klackso. enligt mig är detta på fel grunder och jag har inte gjort minsta fel. Jag hoppas innerligt att ni ser över den överklagan och låter mig återgå till precis så som det var innan då jag som sagt inte gjort en enda sak för förtjäna det här. ( Vill notera att jag känner inte någon av folket på servern IRL och är här för att spela och inte sitta och hålla på med massa annat )