Nekad Östergren | Whitelist ansökning [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Östergren

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198969151146/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Östergren

Vad är ditt discord namn? Östergren

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. (skriver i jag form som karaktären) Hej jag heter Joseph och är 27 år gammal. Jag kör oftast runt i min Camaro och jag är inte särskilt framgångsrik. Mina mål i multistaden är att kunna hitta ett välbetalt jobb som jag kan försörja mig på. Jag har lärt känna en del i multistaden och är inte den typen som försöker skaffa ovänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har verkligen börjat gilla denna servern sedan den gjordes om. Har spelat på några utländska servrar innan men ingen är lik multistaden som den är nu. Började tröttna på servern ett tag då folk endast sprang runt och rånade varandra men börjar tycka den är rolig nu. Jag ser fram emot att kunna få ett jobb på till exempel Mekonomen eller vianor då jag tycker om att hjälpa folk. Har dessutom sommarjobbat hoss vianor i IRL.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna ta del av allt som servern har att erbjuda.

Hur hittade du Multistaden? En polare rekommenderade den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli välkänd i multistaden, vill att alla ska veta vem jag är

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har precis börjat spela fivem igen och multistaden är just nu den enda jag är inne på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka