Nekad Östergren | Ban överklagan [Adam/Ugglan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Östergren

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198969151146/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Östergren

Vad är din discord tagg? Östergren#1276

Vem var det som bannade dig? Adam/Ugglan

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: spränger bensintank samt ooc in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Personligan så tror jag att staff bannade mig därför att de blev sura på mig. Detta på grund av att de trodde att jag sprängde bensintanken, vilket jag långt ifrån gjorde. Därefter ber dem mig fråga mina polare om de har en inspelning på det hela, och när jag gör de så väljer dem att banna mig för ooc. Detta tyder på att de hade någonting emot mig och när jag ifrågasätter de så vill han inte snacka med mig i support mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle in på bensinmacken och tanka. När jag rullar in på macken så sprängs det. Det står fyra bilar och en motocykel så de kan vara vem som helst. Därefter skriver staff att jag ska sätta mig i support. Då frågar de om jag har spelat in det, vilket jag inte hade. Då ber dem mig fråga mina kompisar om de har någon inspelning, vilket dem heller inte har. Sedan så bannar dem mig för att ha sprängt macken och för ooc in game.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet ju att bannen var felaktig eftersom att jag inte körde in i macken. Jag förstår ju samtidigt att de kanske har uppfattat situationen på ett annat sätt, men de ger dem verkligen inte rätten att banna mig för det. Sen att jag snackade ooc in game kan man ju tolka på flera sätt. Det enda jag sa var " har ni någon inspelning på denna händelse?" vilket från mitt perspektiv inte är att snacka ooc, då man hade kunna spela in på mobilen i fivem eller något liknande. Dessutom så bad staff mig att fråga de jag sade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Råkade slå någon på marja-lisas och roll spelade inte tillräckligt efter en bilkrasch.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle väll lämnat support i discord och gått in i mina polares disc för att fråga om de hade inspelning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, jag kommer vara försiktig med vad jag säger i framtiden, och börja spela in.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka