Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199176222891/
Vad är ditt namn i verkligheten? tim
Vad är ditt discord namn? Marrebarre#0602
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2008
Berätta om din karaktär. Min karatär heter Shale kabiri och han är 25 år gammal. Han växte upp i Stockholm Han har en brosa heter Tawab . Han jobbar med jobbar med inget efter som han kommer som flykting från albanien. Shale växte upp fattig med sin familj. Men han tog själv ansvar för att dra in pengar till sin familj. Han gick runt till folk och sa jag kan tvätta eran bil samt städa bl.a och det drog in pengar. Men tillslut så slutade folk att köpa av han dom något sa till han att dom inte har mer pengar så att dom kan köpa av han. Shale är inte rädd för något hur ska han lyckas leva i staden och hur det ska gå. Hans mor dog när han var liten under ett rån hon hette Anna för shale och hans brosa var addoptterrade för dom hade inga föräldrar. han var väldigt mån om sin brosa och tog väl han om han. Men deras pappa var alkoslist och misbrukare så ibland fick dom inte mat I med att hans far var sträng när han ar liten så är han vädligt mån om vad han gör. Dock så kunde Shale lyckas tjäna lite pengar när han blev äldre så åkte han tillbaka till albanien för det var billigare att starta sin lagnings firma det företaget hette moto ab shale och han tjänade väldigt mycket. En dag bästämde han sig att han ska åka till usa så han gjorde det och träffade en tjej som hette Amanda hov var 24 år gammal så dom blev ihop och åkte till sverige och köpte ett stort hus.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag ska kunna bidra med bra och social rp. Jag vill vara en del av gemenskapen på unive. Jag är en mogen invdivid med bra rp. Har erfarenheter sedan tidigare av rp. Jag vill kunna se en potential utveckling på min rp och att man ständigt utvecklas på sitt sätt och vis. Jag en väldigt bra erfarenhet av att rpa
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och i med att jag har erfarenhter av rp så ligger vid ett stadie där jag kan reglerna och en bra hög social rp. När jag bidrar med bra rp utför jag den så det ska bli roligt för båda partenra och så man skapar kreativa och roliga scenarion tillsammans. Så jag vill bidra med bra och kreativa men samtidigt roliga scenarion som skapar trygghet. för dom nya som har hittat till unive Mer roligt och mycket mer seriöst rp. Även försöka lära andra hur man ska vara inom rp och då på ett rp sätt. tack för mig
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna alla senarion alla på serven ska ha roligt inte bara 1 person samt ska man visa hänsyn . Och man kan förlora ett scenario man behöver inte alltid vinna
Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers typ drobz1 och cosmo_bt och min kommpis brättade för mig det verkade roligt
Vad är ditt namn i verkligheten? tim
Vad är ditt discord namn? Marrebarre#0602
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2008
Berätta om din karaktär. Min karatär heter Shale kabiri och han är 25 år gammal. Han växte upp i Stockholm Han har en brosa heter Tawab . Han jobbar med jobbar med inget efter som han kommer som flykting från albanien. Shale växte upp fattig med sin familj. Men han tog själv ansvar för att dra in pengar till sin familj. Han gick runt till folk och sa jag kan tvätta eran bil samt städa bl.a och det drog in pengar. Men tillslut så slutade folk att köpa av han dom något sa till han att dom inte har mer pengar så att dom kan köpa av han. Shale är inte rädd för något hur ska han lyckas leva i staden och hur det ska gå. Hans mor dog när han var liten under ett rån hon hette Anna för shale och hans brosa var addoptterrade för dom hade inga föräldrar. han var väldigt mån om sin brosa och tog väl han om han. Men deras pappa var alkoslist och misbrukare så ibland fick dom inte mat I med att hans far var sträng när han ar liten så är han vädligt mån om vad han gör. Dock så kunde Shale lyckas tjäna lite pengar när han blev äldre så åkte han tillbaka till albanien för det var billigare att starta sin lagnings firma det företaget hette moto ab shale och han tjänade väldigt mycket. En dag bästämde han sig att han ska åka till usa så han gjorde det och träffade en tjej som hette Amanda hov var 24 år gammal så dom blev ihop och åkte till sverige och köpte ett stort hus.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag ska kunna bidra med bra och social rp. Jag vill vara en del av gemenskapen på unive. Jag är en mogen invdivid med bra rp. Har erfarenheter sedan tidigare av rp. Jag vill kunna se en potential utveckling på min rp och att man ständigt utvecklas på sitt sätt och vis. Jag en väldigt bra erfarenhet av att rpa
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och i med att jag har erfarenhter av rp så ligger vid ett stadie där jag kan reglerna och en bra hög social rp. När jag bidrar med bra rp utför jag den så det ska bli roligt för båda partenra och så man skapar kreativa och roliga scenarion tillsammans. Så jag vill bidra med bra och kreativa men samtidigt roliga scenarion som skapar trygghet. för dom nya som har hittat till unive Mer roligt och mycket mer seriöst rp. Även försöka lära andra hur man ska vara inom rp och då på ett rp sätt. tack för mig
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna alla senarion alla på serven ska ha roligt inte bara 1 person samt ska man visa hänsyn . Och man kan förlora ett scenario man behöver inte alltid vinna
Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers typ drobz1 och cosmo_bt och min kommpis brättade för mig det verkade roligt